- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

برای ایجاد اشتغال در کشور و استان باید به تمام ظرفیت‌ها توجه شود.

فرمانده نیروی دریای ارتش، برقراری امنیت و ارتباط برای بهره برداری اقتصادی توسط همه کشورهای همجوار دریای خزر لازم و ضرروری دانست و گفت: برای ایجاد اشتغال در کشور باید به تمام ظرفیت‌ها توجه کرد.

به گزارش  احرارگیل به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، دریادار حبیب‌الله سیاری ظهر امروز در دیدار با استاندار گیلان در مهمانسرای استانداری، اظهار کرد:  منافع دریا برای کشور کلان و کاربردی است برای ایجاد اشتغال در کشور و استان باید به تمام ظرفیت‌ها توجه شود.

وی با اشاره به اینکه بخش گردشگری دریایی از مباحثی است که مسئولان باید برای آن اهمیت ویژه‌ای قایل شوند، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دریا باید راهبرد برنامه‌های مسئولان باشد.

فرمانده نیروی دریای ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی با مسئولان استان همکاری لازم دارند، گفت: آنچه در توان داریم در خدمت به مسئولان استان کوتاهی نمی‌کنیم چرا که افتخار ما خدمت به مردم است.

سیاری با تاکید بر اینکه دریای خزر محور فعالیت‌های استان گیلان بوده و امنیت در آن مهم است، تصریح کرد: از بعد عملیاتی وابستگی نیروی دریایی به استان گیلان بالا است.

وی صلابت و افتخار نظام را در دیا را مورد تاکید فقرار داد و گفت در دریا اولین چیز مهم امنیت است و با لحاظ شدن ان توسعه اقتصادی و اشتغال ممکن می‌شود.

فرمانده نیروی دریای ارتش، برقراری امنیت و ارتباط برای بهره برداری اقتصادی توسط همه کشورهای همجوار دریای خزر لازم و ضرروری دانست و گفت: درصد بالایی از کارکنان نیروی دریایی از گیلان و مازندران هستند.

سیاری با اشاره به مراکز دریای منطقه چهارم دریایی منجیل انزلی و آستارا، تصریح کرد: تسلط ما در منطقه 20 درصد با اقتدار و امنیت کامل است.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت و توسعه امکانات در استان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری و مسئولان مختلف استان را دارد.