- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

معرفی سه گزینه «بومی» برای استانداری گیلان/ گزینه غوغا سالاران «یقه سفید» فقط ۵ رای داشت!/ نظر آیت الله فلاحتی چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]، یه گزارشی از روند انتخاب سه گزینه برای استانداری گیلان در مجمع نمایندگان استان گیلان و مواضع وحدت بخش آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه درگیلان و امام جمعه رشت ازیکی از فعالان ارزشی انقلاب اسلامی استان بدست ما رسید که پس از اندکی روتوش کاری عین گزارش تقدیم شما می شود، ملاحظه بفرمایید:

…سه چهار بار حاج اقا به نمایندگان گفت که شما نظراتتان را جمع بندی بکنید و بمن بگید، من هم روی نظرات شما نظر میدم، اگر موافق بودید بگذارید این هماهنگی و همدلی باشد، اگر نه که انوقت یک فکر دیگه میکنیم.

دو تا سه  جلسه در مجمع نمایندگان استان گذاشته شد. اون آقایانی که بیرون(شورای ائتلاف و…) دوست داشتند خودشان یک گزینه تعیین بکنند و دو سه نفر هم در ان مجمع آدمهایی بودند که برای ان آدمها خیلی فعالیت میکردند مثل نماینده فعلی رودسر، نماینده فعلی آستانه اشرفیه، البته یکی از نماینده رشت خیلی دو پهلو بود و…به هرحال رای گیری شد و به سه نفر رسیدند.

آقای محمد جعفر علیزاده با ۱۰ رای، آقای اسدالله عباسی با ۸ رای و سردار هامون محمدی با ۷ رای، یک آقایی اصرار کرد آقای محمد عبدالله پور(فرمانده کنونی سپاه قدس گیلان) هم جزو این دسته باشد . به هرحال و با ایجاد حساسیت آقای محمد عبدالله پور هم در سبد قرار گرفت و بیش از ۵ رای نیاورد. مجمع نمایندگان گیلان این مسئله رو طی نامه ای به وزیر کشور نوشتند. حاج آقای فلاحتی هم بخاطر حفظ وحدت و همدلی گفت:  من هم با هر سه گزینه ای که نوشتید موافقم و حرفی ندارم.  خدایی ازین همدلی و وفاق بیشتر؟!

 همین طیف ازما بهتران خود رای، خودشان رفتند نشستند و تحلیلی انجام دادند، گفتند:
خب چون آقای محمد جعفر علیزاده بازنشسته هست ازش استفاده نمی شود. سردار هامون محمدی هم چون سوریه هست، اصلا بعید هست که خودش قبول کند پس می ماند  اقای اسدالله عباسی که شانس بیشتری دارد، چرا؟ چون هم سابقه قانون گذاری دارد و نماینده مجلس بود، هم در مجلس سخنگو بود، هم سابقه وزارت دارد، بنابراین، عباسی انتخاب می شود.

اقای متقیان، بینی و بین الله به نتیجه نرسیدیم و حس کردیم که یک جریانی هست( یکی از یک تشکیلات انقلابی که خود دریکی از شهرستانها هم ردیف آقایان: عباسی و صفری این دوره کاندیدا بود) که ایشان می خواهند بزنند. به هر قیمتی!!، اول آقای اسدالله عباسی را زدند و بعد که حجت الاسلام صفری رای اورد رفتند تا صفری را بزنند. همین صفری را که مدرک تحصیلی صفری مشکل دارد. مدرک تحصیلیش جعلی هست، چرا؟ که خودمان بالا بیاییم!!! اقای علیزاده، این جریان که متاسفانه که الان توسعه اش بیشتر شده، خواستند که آقای عباسی را بزنند، گفتند که آقای عباسی را میزنیم چون در یک جلسه ای یکی از این آقایان گفتند، اگر گزینه ما بالا نیاید، ما بازی را خراب می کنیم. نتیجه چه می شود؟ نتیجه این می شود که یک آقای مثل عبدالرحمان معاشر غیربومی که هیچ سابقه کار اجرایی ندارد اینجا میاید و در تمام گناهانی که آن آقا مرتکب شده و خساراتی که به استان میزند شریک میشود، چرا؟ چون منافع خودشان هست و حزب خودشان را به کل جریان ترجیع می دهند.

 

من به شما توضیح می دهم، یک گزینه ای اگر همین حالا پیدا شود از اقای عباسی سرتر باشد. سوابق اجرایی درخشانتری داشته باشد، رزومه کاری قوی تری داشته باشد، اُشهد بالله، من میگم، شما هم قبول دارید، که آقای فلاحتی قبول می کند.

ولی این آقایان می گویند، نه، یا ما یا هیچکس! یا ما یا کسی که در باندی که ما میخواهیم! .ان بیت سابق چقدر حمایتشان می کند.

حالا یکسری نکات فراتر از این حرف ها عرض بکنم. متاسفانه این اتفاق ها در حال پیش آمدن است ولی خدا جای حق نشسته، چوب خدا صدا ندارد، میزنه، بد هم میزنه.

خدا به حق محمد و آل محمد ص کسی در استان بیاید که اینهمه مشکلات گرانی ها را حل کند.

 

شما اصلا دیگه کاری به دشمن ندارید؟، کاری به چپی ها هم ندارید؟، کاری به مسائل جهانی هم ندارید؟، تمام وقتتان را از صبح تا شب گذاشتید در پایگاه های مجازی تلگرامی و اینستاگرامی و … الان فقط آقای عباسی را بزنیم؟!. خب این انصاف است یا حُب و بغض شخصی؟

… من تعجب می کنم که در زمان اقای قربانی امام جمعه سابق رشت، در این سایت ها جرات نداشتند یک کلمه حرف بزنند غیر از سایت شما، یک کلمه انتقاد نکردند. این همه جنایت در حال انجام بود! ولی الان… الله اکبر از این جماعت!

… حق با شماست، ما هم محکم ایستاده ایم . آقای فلاحتی والله، بالله، نقاط قوتش خیلی است. این آدم خدا ترس هست. اصلا همه چیز را کنار میگذارم، این آدم خدا ترس است، اگر خدا ترس نبود در همین تریبون همان حرفهایی که آن آقایان زدند، ایشان هم می توانستند بزنند، ولی خداترس هست و حرفی نمیزند، شما چون این روحیه را ندارید، میخواید جلوی ایشان را بگیرید!