- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ شهید محمد تقی آقائی زاده، رشت:خوشا بحال کسی که جان خود را در طبق اخلاص و در جهاد در راه خدا فدا کند

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/: شهید محمد تقی آقائی زاده، رشت:خوشا بحال کسی که جان خود را در طبق اخلاص و در جهاد در راه خدا فدا کند

 شهید محمد تقی آقایی زاده در سال ۱۳۴۴ در محله ساغرسازان در رشت در یک خانواده مذهبی بدنیا آمد و پس از طی مراحل تحصیلی و اخذ دیپلم در سال ۱۳۶۳ به کمیته امداد امام خمینی (ره)پیوسن و در بخش تعاون امداد و نیز واحد تحقیق مشغول به کار گردید.

شهید آقائی زاده به روایت دوستان، آشنایان و نزدیکانش انسانی صادق، صمیمی و کم حرف، مقید به نماز در اول وقت و اهل نماز شب بود و اغلب روزهای شنبه و دوشنبه و پنجشنبه روزه دار بود و اصرار به خواندن دعا پس از نماز داشته است. محمد تقی آقایی زاده در نوزدهم شهریور ۱۳۶۳ در منطقه دیزلی مریوان به فیض شهادت نائل آمد.

بخشی از وصیت نامه شهید محمد تقی آقایی زاده:
امام فرمودند تا موقعی که جبهه ها نیاز به نیرو دارد رفتن به جبهه از واجبات است و با توجه باینکه در جبهه می توانیم برای اسلام مفید باشیم بار سفر بسته ام. من مدتها قبل منتظر چنین روزی بوده ام. خوشا بحال کسی که جان خود را در طبق اخلاص و در جهاد در راه خدا فدا کند.
چند نکته بعنوان وصیت: خواهران سعی کنید تقوی را پیشه خود سازید قرآن نیز می فرماید: ای اهل ایمان اگر تقوی داشته باشید او بشما توان جدا کردن حق از باطل را عطا خواهد نمود.