- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ وصیت پاسدار شهید علی حسینی، رشت:به شما سفارش کنم که پیوسته یار و یاور محرومین و ضعیفان باشید

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ وصیت پاسدار شهید علی حسینی، رشت:به شما سفارش کنم که پیوسته یار و یاور محرومین و ضعیفان باشید

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

 

شهید علی حسینی در تاریخ ۱۵ آبان ۶۱ در شهرستان رشت دیده به جهان گشودند و سرانجام در تاریخ ۱۵ آذر ۶۱ در منطقه عملیات موسیان به درجه رفیع شهادت رسیدند.
بسم الله الرحمن الرحیم
وصیت نامه پاسدار شهید علی حسینی
الهی ان کان صفوای جنب طاعتک علی فقد کبر فی جنب رجائک املی.

خدای من اگر چه در مسیر طاعت و عبادت تو اعمال من بسی ناچیز است. اما در عوض امید من به تو بسی روح افزا و شوق انگیز است با این نیت وصیت نامه‌ام را شروع می‌کنم.
پیامی برای مردم عزیز خصوصاً جوانان برومند دارم که فقط اسلام دانستن نیست بلکه ایمان و عمل به آن است آنچه برای ابر قدرتها و دشمنان اسلام مطرح است ریشه کن کردن مکتب ماست این دژخیمان می‌خواهند به خیال کذائی خو.د دین را خاموش کنند و بر بلاد اسلامی تسلط پیدا کنند شما هوشیار باشید و برای خدا  با آنها پیکار کنید و متکی بخدا باشید که پیروزی از آن لشکریان به حق الله خواهد بود.

ای لشکریان اسلام در پیکار با دشمنان اسلام و قرآن سستی و ضعف به خود راه ندهید زیرا اینکار شما را به مصیبتهای جبران ناپذیری دچار خواهد کرد. ای راهروان حق امام امت و روحانیت اصیل و متعهد چشم و چراغ ماست چنانچه خدای نکرده از این پدیده الهی غافل شدید به چنگال گرگ گرفتار خواهید گشت و خشم خدا بر شما نازل خواهد شد ای کاش من کودکی و نوجوانی خود را در جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی می‌گذرانیدم. مسئله دیگری می خواهم به شما سفارش کنم که پیوسته یار و یاور محرومین و ضعیفان باشید نیازمندیهای آنها را بر طرف سازید تا قرب خدایی پیدا کنید.
ای عزیزان من مبادا خدای نکرده رابطه خود را با بسیج و سپاه مقدس و ولایت فقیه قطع کنید وقوع این مسئله پایمال کردن خون شهید است سعی کنید بر مزار شهدا  و دیدن خانواده آنها بروید و از آنان تجلیل کنید زیرا این شهدای عزیز هستند که به ما حیات و زندگی میبخشد.
و اما ای خواهران عزیز ای دختران فاطمه و زینب علیهما السلام شما را سفارش می‌کنم در همه حال عفت و پاکدامنی را پیشه خود سازید تا به رشد و سعادت الهی برسید .
ای برادران و خواهران عزیز به حساب خودمان برسیم قبل از اینکه خدا  به حساب‌مان برسد مبادا کبر و غرور و ریا غیبتها و خود پسندیها در ما حاکم شود و از مسیر عدالت خارج شویم و حدود خدا را پاره کنیم در این صورت که خشم خدا  نازل خواهد گشت با هم مهربان باشید و حدود تقوی را رعایت کنید از حرام بپرهیزید و رجوع به خدا و قرآن کنید ای عزیزان بدانید آنچه که نیات ما را تشکیل می‌دهد خداست بنابراین همه چیز برای او بخواهیم تا به سعادت اخروی و دنیوی برسیم یعنی از خدا جدا نشویم زیرا دوری خدا ما را بسوی زشتی ها و پلیدی ها و از جهنمیان قرار میگریم ای کسانیکه پیروی از مکتب‌های اجانب می‌کنید ای انسانهایی که دیگر مگر معجزه‌های الهی را در این انقلاب اسلامی نمی‌بینید بدانید این مکتبهای که شما از آن پیروی می‌کنید مسموم کننده است و شما را به ذلت و خواری میکشانید زیرا دوام دنیوی و اخروی ندارد از من به شما نصیحت که دست از ایده‌ها ی مادی بکشید و بسوی قرآن بیایید تا از همه پلیدیها و زشتیها آزاد شوید به هوش باشید که صحنه امتحان و آزمایش است.
در پایان از همه عزیزان می‌خواهم که وحدت اسلامی داشته باشید و تکالیف الهی خود را انجام دهند.