- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ شهید حشمت جوادی،رشت: شما ناراحت من نباشید؛ زیرا جای امنی می روم که همه آرزویش را دارند، یعنی بهشت جاویدان

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/ 🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ شهید حشمت جوادی،رشت: شما ناراحت من نباشید؛ زیرا جای امنی می روم که همه آرزویش را دارند، یعنی بهشت جاویدان.

 

🌹می‌خواهیم هر هفته را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت…ان شاءلله.

شهید حشمت جوادی باز قلعه

یکی از هزاران شهیدی که در راه اسلام جان خود را فدا کرد شهید حشمت جوادی بود. او در سال ۱۳۴۵ در روستای بازقلعه از توابع بخش سنگر استان گیلان چشم به جهان گشود. به گفته ی پدر و مادرش او در مقابل دیگران فردی فروتن و با ادب بود. به گفته ی دوستانش جوانی رعنا و وارسته بود و هیچ حرف بد یا نامربوطی به زبان نمی آورد و همیشه حرف های سنجیده می زد. به پدر و مادرش احترام می گذاشت و به آنها آزاری نمی رساند.
گویی به او الهام شده بود که به شهادت می رسد؛ زیرا پدر و مادرش روایت می کنند که او در آخرین مرخصی گفت که دیگر بر نخواهم گشت و شما ناراحت من نباشید؛ زیرا جای امنی می روم که همه آرزویش را دارند، یعنی بهشت جاویدان که خدا برای مردم با ایمان و درستکار قرار داده است.
شهید حشمت جوادی با جان و دل هر چه در توان داشت برای سربلندی کشور خود انجام می داد و از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد. در جبهه حق علیه باطل یکی از رزمندگان دلیر و شجاع بود و همانند سرو در حملات دشمن مقاومت می کرد تا این که در منطقه زبیدات، دشمن بی رحم گلوله ای به سر وی نشانه رفت و او به آروزی دیرینه اش رسید.
روحش شاد و یادش گرامی باد.