- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

پیام تبریک سردار علی عبداللهی به دکتر عباسی استاندار گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،سردار سرتیپ پاسدار خلبان علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با ارسال پیامی انتصاب دکتر اسدالله عباسی به عنوان استاندار جدید گیلان را تبریک گفت.

                                                                                بسم الله الرحمن الرحیم

                                                                        ذَٰلِکَ فَضۡلُ ٱللَّهِ یُؤۡتِیهِ مَن یَشَآءُۚ وَٱللَّهُ ذُو ٱلۡفَضۡلِ ٱلۡعَظِیمِ

                              این فضل خداست آن را به هرکه بخواهد عطا مى کند، و خدا داراى فضل بسیار است (سوره جمعه – آیه ۴)

خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می گردد.

برادر ارجمند جناب آقای دکتر اسدالله عباسی

سلام علیکم

انتصاب جناب عالی به سمت استاندار گیلان که بیانگر تعهد، شایستگی و توانمندی های جناب عالی برای خدمت صادقانه و موفق می باشد را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی شک تجارب ارزنده شما برادر گرامی در سطوح مختلف مدیریتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نشانگر توانایی و نقش آفرینی های بزرگ و موثر در این مسئولیت جدید برای پیشرفت، یاری و حمایت مردم شریف استان سرافراز گیلان در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی در آینده خواهد بود.

موفقیت، سربلندی و توفیق روز افزون جناب عالی را برای تحقق آرمان ها و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)از درگاه خداوند کریم و نعیم مسئلت دارم.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح

سرتیپ پاسدت-ار خلبان علی عبداللهی

 

[2]