- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ شهید سید اکبر اعتصامی: ملت از چیزی غیر خدا نترسند و بر دشمن بتازند

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ شهید سید اکبر اعتصامی: ملت از چیزی غیر خدا نترسند و بر دشمن بتازند

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

شهید سید اکبر اعتصامی فرمانده گردان ۱۴ معصوم در لشکر ۸ نجف آباد در مصاحبه‌ای به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و پاسخ به چند سوال می‌پردازد.

زمستان سال ۱۳۶۵ در آستانه عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ در پادگان انبیاء شوشتر مصاحبه‌ای ضبط شد که در آن، شهید سیداکبر اعتصامی فرمانده وقت گردان چهارده معصوم، در جمع تعدادی از نیرو‌ها و اعضای کادر فرماندهی گردان، به چند سوال جواب داده و ضمن بیان خاطره‌ای از عملیات خیبر، توصیه‌هایی برای مردم و رزمندگان دارد.

او می‌گوید: ما در موقعیتی هستیم که امام فرمود سرنوشت ساز است. با آمادگی که ملت ما پیدا کردند جا دارد بچه‌های رزمنده کمر‌ها را محکم ببندند از چیزی غیر خدا نترسند متکی به ایمان، توکل کنند به خداوند و بتازند به دشمن که جرثومه فساد به زودی همانطور که عوامل پیروزی پیدا شده بتازند تا پیروزی را نزدیک‌تر کنیم.

اعتصامی درباره دفاع مقدس شکل گرفته ادامه می‌هد: آیات قرآن خود دلیل محکمی بر این جنگ است. الان اگر بخواهیم با صدام صلح کنیم فردا هیچ تضمینی نیست که فرد خائن و کثیف دیگری از کشور‌های همسایه بر ملت ما نتازد. ما می‌خواهیم آقا و سرور خودمان باشیم و برخی کشور‌ها برنمی‌تابند. وظیفه ما ایرانیان و مسلمانان این است زیر بار ظلم نرویم و به مبارزه تا پیروزی ادامه دهیم.

شهید اعتصامی، مدتی پس از این مصاحبه، در ۲۱ دی ۱۳۶۵ در بیست و چهار سالگی طی عملیات کربلای ۵ در حوالی شلمچه به شهادت رسید.