- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ وصیت شهید مهدی اخوان، ماسال: من با افتخار به این راه رفته ام

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ وصیت شهید مهدی اخوان، ماسال: من با افتخار به این راه رفته ام

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

 شهید مهدی اخوان: در هفتم فروردین ماه ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وصیت نامه شهید مهدی اخوان

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

مپندارید آنانی که شهید گشته اند مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدایشان روزی می خورند.

درود فراوا ن بر همه شهیدان انقلاب اسلامی ما که با رفتار خود درس شجاعت و دلیری و آزادگی دادند. انسان یک روز به دنیا می آید و روزی هم از دنیا می رود.  تنها کردار نیک و بد او بر جای می ماند. پس چه بهتر است بگونه ای شرافتمندانه راه خدا رادر پیش بگیریم. مادرجان و پدر جان! من از شما در خواست میکنم که بعد از مرگ من گریه نکنید و هیچ اندوهی به دل راه ندهید چون من با افتخار به این راه رفته ام.

 مادر جان شیرت را حلالم کن و به خواهرانم بگو که سیاهی چادرتان قلب صدامیان را پاره پاره می کند و حجاب اسلامی را رعایت کنید و تو ای پدر جان اسلحه در خون تپیده ام را برگیر و مادر جان تو همچون زینب بخروش. اسلحه تو حجاب و دعا به درگاه خدا برای دیگر رزمندگان باشد و دیگر خداحافظی می کنم.

من اینک در رود کارون غسل شهادت گرفته ام.

 مادرجان این نامه که بدستتان می رسد من دیگر در این جهان نیستم.

 یا حسین بزرگ آموزگار شهیدان

والسلام