- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

الماسخاله: دوره‌های آموزش داوری کشور در رودسر برگزار شد/ حضور ۱۲۵ تیم فوتبال در لیگ‌های برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛قربانعلی الماسخاله پیش از ظهر سه شنبه در جلسه مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی هیئت فوتبال گیلان با اشاره به قدمت ۷۰ ساله این استان در فوتبال ۷۰ سال، اظهار کرد: گیلان از استان‌های دارای استعدادهای فراوان است.

وی با بیان اینکه درآمد اساس فوتبال باشگاه‌ها است، افزود: قانونی برای درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال وجود ندارد و برای فرار از حل مشکل آن را به گردن هیأت فوتبال و فدراسیون می‌اندازند.

الماسخاله ادامه داد: گیلان پایه گذار فوتبال ساحلی کشور با حضور چهار تیم‌در لیگ برتر فوتبال ساحلی در سال ۸۲ تا ۸۴ بوده و حتی دوره‌های آموزشی داوری کشور نیز در رودسر برگزار می‌شد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار و نبود سرمایه گذاری مناسب برای باشگاه داری در گیلان، اضافه کرد: فدراسیون فوتبال به داد باشگاه‌های گیلان برسد تا با تعیین ساختار باشگاه‌ها، نظام جامع باشگاه داری تدوین و به صحن علنی مجلس ارائه شود.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با اشاره به وجود ۴۷ تیم فوتبال در لیگ‌های مختلف کشور، گفت: معتقدم گیلان با وجود ۱۲۵ تیم سازماندهی شده در لیگ‌های برتر استان، گیلان معدنی است که می‌توان از آن بازیکن استخراج کرد.