- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

تأکید بر برگزاری کلاس‌های حضوری در گیلان

به گزارش احرارگیل [1]؛ حسین مصطفی پور در ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان با تأکید بر برگزاری کلاس‌های حضوری دانش آموزان و دانشجویان گفت: طبق بررسی‌ها در دوران کرونا با افت شدید کیفیت آموزشی روبرو شدیم.
وی اضافه کرد: با اعمال محدودیت‌ها در دوران کرونا و به رغم مدیریت مناسب این بیماری در جامعه، اما با افت شدید تحصیلی مواجه شدیم که تأثیر منفی این موضوع را در درازمدت شاهد خواهیم بود.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گیلان درخصوص سویه جدید ویروس کرونا و گسترش آن در جامعه گفت: سرعت گسترش این سویه لزوم تشدید مراقبت‌ها را ضروری می‌سازد.
حسین مصطفی پور درخصوص کنترل مرز‌های گیلان با کشور‌های همسایه هم گفت: در کنترل مرز‌ها از کسانی که وارد استان می‌شوند حتما باید تست کرونا گرفته شود.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گیلان گفت: نگرانی‌هایی هم در خصوص تأمین دارو وجود دارد که با توجه با موجودی دارو‌ها این نگرانی برطرف شده است.
وی در ادامه با تأکید بر کنترل تجمعات بزرگ افزود: در برگزاری نمایشگاه‌ها لازم است تمامی شیوه نامه‌های ویژه مورد توجه قرار گیرد.
دکتر فردین مهرابیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز از شناسایی ۸ مورد ابتلا به سویه امیکرون خبر داد و گفت: ۹۵ درصد جمعیت هدف در گیلان حداقل یک دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند که از این میزان ۸۸ درصد دز دوم و ۲۱ درصد نیز نوبت سوم را تزریق کرده اند.
سرهنگ حبیبی جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان هم گفت: به زودی برای کنترل سویه جدید امیکرون غربالگری تلفنی خانواده‌ها در مناطق مختلف شهری توسط گروه‌های جهادی آغاز خواهد شد.