- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های »شهدایی» احرار/شهید هادی‌ چوپانی‌،فومن: به سفارشات من خوب توجه کنید /مادر عزیز و پدر مهربان از جسم من چشم بپوشید!

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ شهید هادی‌ چوپانی‌،فومن: مادر عزیزم من اینگونه وصیتنامه ام را برایتان یادگار می گذارم…!

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

شهید هادی‌ چوپانی‌:

شهید هادی‌ چوپانی‌ قلعه‌رودخانی‌ فرزند مهدی‌ به‌ سال‌ ۱۳۴۲ در روستای‌ قلعه‌رودخان‌ شهرستان فومن گام‌ به‌ گیتی‌نهاد. دوران‌ کودکی‌ را سپری‌ نمود و پس‌ از آن‌ وارد مدرسه‌ گردید و تا قبولی‌ سوم‌ نظری‌ به‌ادامه‌ی‌ تحصیل‌ پرداخت‌.

شهید چوپانی‌ در مدرسه‌ شهید جانپرور گوراب‌ پس‌ مشغول‌ ادامه‌ی‌ تحصیل‌ بود که‌ داوطلبانه‌ ازواحد بسیج‌ سپاه‌ فومن‌ عازم‌ جبهه‌های‌ حق‌ علیه‌ باطل‌ گردید. این‌ شهید بزرگوار در منطقه‌ی‌ مریوان‌ کردستان‌ در حال‌ جنگ‌ با متجاوزین‌ بود که‌ در چهاردهم‌ خرداد ۱۳۶۳ در روستای‌ انجیران‌ این‌ منطقه‌، توسط‌ اشرار مسلح‌ و غیرقانونی‌ حزب‌ کومله‌ به‌ شهادت‌ رسید و به‌ کاروان‌ عظیم‌ شهیدان‌پیوست‌ و جاودانه‌ شد.

در بخشی‌ از وصیت‌نامه‌ی‌ این‌ شهید والامقام‌ می‌خوانیم‌:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام فراوان بر حضرت مهدی (عج) و با سلام برهبر کبیر انقلاب اسلامی نایب برحق امام زمان (عج) حضرت امام خمینی و با سلام برشهدای گرانقدر اسلام از کربلای حسین زهرا تا کربلای سرخ ایران و سلام بر امت شهید پرور و قهرمان اسلام .

مادر عزیزم من اینگونه وصیتنامه ام را برایتان یادگار می گذارم .

مادر جان از برای من زحمات بسیاری کشیده ای تا مرا جوان کرده ای و شاید آرزوهای زیادی برای آینده ام پیش بینی کرده باشی ولی مادر عزیز و پدر مهربان از جسم من چشم بپوشید و بروح من فکر کنید من بسوی جبهه حق علیه باطل می شتابم . مادر جان تو بعد از من نگرانی را زیاد به خود را مده چون من راهی را میروم که بهتر ین مژده ها را برای انسان به ارمغان می آورد .

ارمغان شهادت :

اگر شهادت بسوی این بنده گناهکار آمد آنرا با آغوش باز می پذیرم و براین پذیرش افتخار میکنم . از شما میخواهم که به سفارشات من خوب توجه کنید . ای خانواده من اگر جنازه ام بدست شما رسید دیگر برای من ناراحت نباشید و برای شهدائی گریه کنید که جنازه آنها بدست خانواده شان نرسیده است و هنوز هم خانواده آنها چشم به راه هستند و اگر حتی یک استخوان من برای شما آمد باز ناراحت نباشید و گریه کنید برای حسین (ع) که علی اصغر شش ماهه اش را در راه ایزد یکتا از دست داد و اما اگر هیچ اثری از جنازه ام را دریافت نکردید باز هم ناراحت نباشید وخود را بجای مادران شهدای مفقودالاثر قرار دهید و در خاتمه چند سفارش کوچک ولی پر بار برایتان به یادگار میگذارم امیدوارم به آن عمل کنید .

ای پدر و ای مادر من برای سلامتی و طول عمر رهبر کبیر همیشه بدعا باشید و نکند بعد از من خدای ناخواسته زیاد ناراحت باشید و به این امام بزرگوار ناسزا بگوئید چون این حکومت حکومت حضرت مهدی است ونماز تان را سر وقت به پا دارید و بعد از نماز امام امت را دعا کنید و ظهور حضرت مهدی را از خدا بخواهید و در خاتمه برای آمرزش گناهان من از خدا طلب آمرزش کنید والسلام

به امید پیروزی نهائی اسلام بر تمامی کفر جهانی .