- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های »شهدایی» احرار/شهید ناز علی قاسمی، ماسال: خداوندا شکر که به این بنده گناه کارت اجازه دادی تا برای رضای تو بجنگد

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های »شهدایی» احرار/شهید ناز علی قاسمی، ماسال: … برای تو ساعت میخرم!

 

 

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

 

نامه‌ای از طرف شهید قاسمی برای خانواده‌اش:

سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب.
خداوندا تورا شکر می کنم که به این بنده حقیر و گناه کارت اجازه دادی تا برای رضای تو بجنگد، خداوندا گناهان مرا ببخش.
خدمت پدر و مادر عزیزم سلام عرض می کنم پس از تقدیم عرض سلام، سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم و امید است که از زندگیتان هیچگونه ناراحتی نداشته باشید ان‌شاءالله که ندارید. باری اگر از راه لطف و مرحمت جویای حال احوال پسر حقیر تان را خواسته باشید الحمدالله از نعمت سلامتی برخوردام و شب و روز در زیر سایه ایزد یکتا عمر خویش را دعا گویی شما مشغول بوده و خواهیم بود.آذر(خواهر شهید)جان سلام. امیدوارم از راه دور و دراز سلامم را بپذیری آذرجان در نامه قبلی برای شما نوشته بودم که دوربین خریده ام ۲۰۰۰ تومان وضع من خراب است ان‌شاءالله می آیم ماسال حقوق خودم را می گیرم و بعد از رشت به جای دیگر برای شما ساعت میخرم چون خبر نداشتم که ساعت می خواهی اگر می دانستم دوربین نمی خریدم اشتباه کردم اول دوربین خریدم می بخشی. حتماً ماسال آمدم برای تو ساعت میخرم.
خداحافظ سلام مرا به تمامی فامیل ها و آشنایان برسان متشکرم.