- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

… و حاج محمود هم آسمانی شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]، حاج محمود عاطفی پیشکسوت و یادگار دفاع مقدس از سال ۱۳۷۶، بیش از یک دهه مسئولیت مرکز بسیج سازمان را عهده¬دار بود. گسترش کمی و کیفی بسیج سازمان و ایفای نقش مؤثر بسیج در عرصه مأموریتهای رسانه ملی به خصوص عدد حوزه برنامه سازی در این دوره صورت گرفت.

▫️در سالهای مسئولیت عاطفی در مرکز بسیج سازمان با سازماندهی تیمهای برنامه سازی و تولید فنی، بسیجیان رسانه ملی، حضور گسترده ای در پوشش اخبار بحرانهای منطقه ازجمله عراق، افغانستان، جنگ۳۳ روزه لبنان داشته اند که در انجام این مأموریتها، وی شخصاً دوشادوش نیروهای اعزامی حضورداشته است.

▫️ارسال ۲۴ کامیون کمکهای اهدایی کارکنان سازمان به مردم زلزله زده بم و احداث یک باب مدرسه به نام شهدای رسانه ملی در منطقه ازجمله فعالیتهای ماندگار بسیج سازمان در آن دوران بوده است. تدوین و اجرای برنامه های حفظ و انسجام کارکنان بسیجی و برنامه ریزی برای میزبانی ۵ شهید گمنام عملیات بدر در مسجد بلال، بخشی از عمده فعالیتهای فرهنگی و اثرگذار دوران مسئولیت عاطفی بوده است. ▫️عاطفی پس ازاین دوره به عنوان مدیرکل روابط عمومی سازمان و پس ازآن به عنوان مدیرکل امور مجلس صداوسیما فعالیت داشته است.
▫️وی از سال گذشته با حکم رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح، به عنوان رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس منصوب و مشغول به کاربود.

▫️گفتنی است عاطفی تهیه کننده ارشد تلویزیونی و در میان هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون چهره ای شناخته شده بود. دو تن از برادران وی عباس و اکبر در طی سال (۶۳) شهید و نیز دو تن دیگر از جانبازان دفاع مقدس و خود وی نیز در سال ۶۶ مجروح و جانباز پنجاه درصد بود. روحش شاد و یادش گرامی باد.
✍حسین داداشی