- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

بدخواهان قادر به محو چهره مجاهدین نخواهند بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]، سردار علیرضا تنهای کیسمی از هم رزمان سردار شهید محمد علی حق بین در ۸ دفاع مقدس و نیزدر جبهه های مقاومت، در پی برخی نگرانی های پیش آمده از نشر سخنان سخنران مراسم شالگرد سردار بلند آوازی جبهه مقاومت در برخی از خبرگزاری ها از جمله خبرگزاری فارس وابسته به سپاه ضمن بیان میزان آشنایی خود با سردار حق بین ، نوشت: هیچگاه  بدخواهان قادر به محو و مخدوش کردن چهره مجاهدین نبوده و نخواهند بود .

بسم الله الرحمن الرحیم
فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما .

خداوند فضیلت های بی شماری را به همه افرادی که خالصانه ، با صداقت و پیوسته در راه او مجاهدت ، جانفشانی و ایثار می‌کنند عطا می فرماید که؛ دایمی، زنده و پاینده هست و هیچگاه فانی نخواهد شد .

هیچگاه معاندین و بدخواهان قادر به محو و مخدوش کردن چهره مجاهدین نبوده و نخواهند بود .

بنده شهید حق بین را از سال ۶۲ که به نزد ما در سنندج آمد و در تیپ قدس، فرماندهی یکی از گروهانهای رزمی را پذیرفتند ، می شناسم.
ایشان از آن زمان تا آخرین سالهای عمر بسیار با برکتش همواره در خط مقدم مجاهدت در راه پاسداری از عزت و امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی و ملت سلحشور ایران حضور داشت.
موقعیت جغرافیایی و زمان این ماموریت برای ایشان تفاوت نمی کرد.
چه آن زمان که جوانی مجرد بود و چه در سن و سالی که عروس و داماد و نوه ها اورا احاطه کرده بودند .
چه در جبهه های جنوب و چه در سلسله ارتفاعات با دره های عمیق شمالغرب و چه آن زمان که تحت فرماندهی حاج قاسم عزیز در نوک محور مقاومت ، در شهر حلب سوریه، حضور داشت.

همیشه، همه جا، آماده فداکاری و سربازی بود.

به همین دلیل خداوند جایگاه ، مقام و فضیلتی از جنس فضیلتی که به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا و مبارزان و مجاهدان بزرگ خود عنایت فرمود، به ایشان عطا فرموده است .

شهید حق بین ، آشنا ترین و پرمعناترین نام در استان گیلان است.

نام سردار حق بین و شرح سالها مبارزه و مجاهدتهای ایشان ، همواره در دل مردم ما زنده و پاینده خواهد بود.
ان شاءالله

موفق و سلامت باشید
علیرضا تنهای کیسمی