- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

اختصاصی احرار / رئیسی برای معیشت مردم «زمان سنج» نگذارد!

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]، تغییر یهویی(بعد انتخاباتی) اولویت های مطرح شده دولت انقلابی آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط سخنگوی دولت که درآن باز پرداخت بدهی دولت حسن روحانی به بانک ها و بیمه ها و… اعلام شد و نیز عدم توجه کافی و اولویت دادن به وضع معیشت مردم ستمدیده درمصرف درآمدهای حاصل از  فروش نفت، برگشتی دلارهای مسدودی و پول فروش ساغری جاسوس انگلیسی- آمریکایی تعجب برخی دلسوزان انقلاب را در پی داشت.

اگر آقای رئیسی در آستانه ی یکی دوسال مانده تا انتخابات مجلس بخواهد با شتاب بخشیدن به امورات جاری مردم و کارمندان دولت و…. دلارهای رسیده را برای بازگرداندن همین نمایندگان خنثی مجلس به مجلس آینده هزینه و نیز از نمایندگان برگشتی بهره گیرد برای پی ریزی و زیر سازی انتخابات ریاست جمهوری آینده ی خود؛ این اشتباه بزرگی است و  خسران این ایده قابل تحمل نخواهدبود.

👈 رئیسی نباید برای رسیدگی و درمان “درد و معیشت مردم” «زمان سنج» بذارد. باید به وعده انتخاباتی خود که همانا اولویت دادن به معیشت بود فورا! عمل کند.

همین الان هم دیر است.
آن موقع  دلسوزان جبهه ی انقلاب ممکن است فرمان ملوکانه را افشاء گر شوند. برگشتی دلارهای مسدودی باید همین الان و «تنها»با اولویت معیشت مردم هزینه شوند نه برای فردای بهتر خود و… خود.

… آنانی که با گذشت هشت ماه از فعالیت دولت مردمی با تلاش های جهادی خود موفق شدند کاهش فوتی‌های کرونا را از ۷۰۹ نفر به ۱۳ نفر برسانند کادر پزشکی و پرستاران بودند نه کادر ستادی دولت. دلارهای رسیده باید صرف مطالبات معلمان فرهیخته ،ساکت و دلسوز انقلاب بشود.
… باید دلارهای مسدودی صرف مطالبات قشرهای ستمدیده و مستمند باشد نه بانک های مسئله سازمردم. که از دست در جیب مردم کردن نه ابایی دارند و نه شرمی….!
دلارهای فروش ساغری جاسوس هم باید صرف بدهی و مطالبات نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و حفاظتی بشود و نیز مطالبات خانواده های معظم شاهد و ایثارگران دوران دفاع مقدس.

👈مبادا این تصویر نقاشی ذهن انقلابیون و مردم بشود که، دلارهای برگشتی و پول های مشهد برای انتخاب مجدد مشهدی ها هزینه خواهد شد!/ فعلاً

پ. ن.:

معیشت در اولویت اول/۱۴۰۰/۳/۱۳

…رئیسی در ادامه و در پاسخ به این پرسش که “پس از بیست و هشتم خرداد، یعنی روز بیست و نهم خردادماه که تصور کنید حالا با انتخاب مردم و آراء مردم شهرمان رئیس‌جمهوری کشور هستید دو دغدغه اصلی شما که در اولویت کار برای چهار سال آینده است چه خواهد بود؟” گفت: اولویت اول من مساله معیشت و سفره که سفره مردم مساله اولویت ما خواهد بود و نسبت به سفره مردم باید اقدامات جدی کرد.

⭕رئیسی کاندیدای انتخابات سیزدهم : اگر ساز و کارهای اداری در نظام اداری کشور اصلاح شود و بستر رانت از بین برود ما شاهد پرونده‌های فساد نخواهیم بود پس محل خشکاندن ریشه فساد در دستگاه اجرایی است.

سخنگوی دولت سیزدهم( رئیسی):۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته به بانک ها و بیمه و واردات
بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی دیگر در زمینه آزادسازی منابع بلوکه‌شده ایران نیز تاکید کرد: برخی منابع بلوکه شده، آزاد سازی آنها یکی از اقدامات دولت است. منابع آزاد شده صرف تسویه بدهی های گذشته که به دولت به ارث رسیده است، می شود.(تغییر اولویت های زمان انتخابات)