- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید محمد تقی ناصحی رودسری: به خانواده ام بگوئید که لباس سیاه نپوشند چون برای شهید مرگ نیست

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید محمد تقی ناصحی رودسری: به خانواده ام بگوئید که لباس سیاه نپوشند چون برای شهید مرگ نیست ،

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

وصیت نامه شهید محمد تقی ناصحی

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام یاری دهنده شهیدان

سلام ، امیدوارم از درگاه خالق لایزال آن خلقت کننده جمیع موجودات اعم از جن و انسآن خدایی که قدرت مافوق همه قدرتهاست شما برادران را از گزند حوادث ارضی و سمائی محفوظ و مصون بدارد .

از خدای توانا می خواهم که شما برادران و خواهران را در تمام دوران زندگی موفق و موید و پیروز نگه دارد .

برادران عزیز و خواهران عزیز ، همانطوری که مشاهده کردید یک عده از جوانان نورانی ، همچون ابوذر وار با ایمان لایزال همچون کوه استوار و مقاوم هستند و یک عده پیرمردانی در سن ۷۰ تا ۸۰ ساله ای هستند مثل حبیب ابن مظاهر که در جبهه دیده می شوند همان حبیبی که ۸۰ سال از عمر او گذشته بود و یک روزی با همسر خود مشغول غذا خوردن بود و قاصد حسینی سیدالشهداء زهرا رسیده بود و آنگاه حبیب را به جهاد دعوت کرد حبیب هم با عشق تمام ندای امام را لبیک گفت ، باز هم تاریخ ( برادر و خواهر ) دوباره تکرار شد که این پیرمردان به ندای حسین زمان خمینی بت شکن لبیک گفتند .

برادران و خواهران من ، این دنیا محل گذر است انسان هر آن مردنی است ، پس چه خوب است مرگ در بستر و رختخواب نباشد . گرچه مومنی که در رختخواب به نیت الله بمیرد شهید است ولی آدم نمیرد بهتر است ، اگر خداوند لازم دانسته که شهادت را نصیب من گردد دو پیام به خانواده ام و آشنایان بعد از شهادتم دارم یکی اینکه شما نگذارید وابستگانم و برادران من گریه کنند ، چون دشمنان از گریه کردن ایشان خوشحال می شوند .

دیگر پیامم این است به خانواده ام بگوئید که لباس سیاه نوشند چون برای شهید مرگ نیست ، بلکه زنده اند و در پیشگاه خداوند بزرگ روزی می طلبند .

والسلام

محمد تقی ناصحی