- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ شهید ابوطالب اکبرپور، لاهیجان: ما برای جا و مقام نمی جنگیم بلکه برای اسلام می جنگیم

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ شهید ابوطالب اکبرپور، لاهیجان: به منافقین بگویید که ما برای جا و مقام نمی جنگیم بلکه برای اسلام می جنگیم

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

 

پاسدار شهید ابوطالب اکبرپور در سن نوزده سالگی؛ ۲۷ اردیبهشت سال ۶۱ در جبهه خرمشهر به شهادت رسید. وی ۱۴ آذر سال ۴۱ در روستای رودبنه از توابع لاهیجان در خانواده ایی کشاورز متولد شد. شهید اکبرپور، تحصیلات خود را در رشته حسابداری با معدل۱۶.۵ در دبیرستان عبدالرزاق لاهیجان به پایان رساند.او نخستین فردی بود که پایگاه مقاومت رودبنه را بنیان نهاد و با همکاری دوستانش بعد از مبارزه سرسختانه با گروه‌های منحرف و منافق و متلاشی کردن انها کانون حزب الله رودبنه را بنا نهاد‌. وی مدتی محافظ امام جمعه لاهیجان از سوی سپاه پاسداران بود. همچنین شهید اکبرپور؛ نخستین شهید شهر رودبنه است.

جمعه/// اختصاصی/ برگی از وصیت‌نامه شهید اکبرپور؛ اولین شهید شهر رودبنه + عکس

وصیت نامه شهید اکبرپور با جمله‌ای از امام خمینی(ره) آغاز می‌شود: مکتبی که شهادت دارد؛ اسارت ندارد امام خمینی(ره).

در بخش دیگری از وصیت‌نامه آمده است: در این مرحله از زمان انسان متعهد باید سرنوشت خود را اتخاذ کند. با درجه والای شهادت و با ذلت خواری، من اولین را، راه انتخاب نموده من به عنوان یک مسلمان مقلد امام اقتدار می‌کنم که خدا مرا جزء زمره سربازان امام خمینی قرار داده و خوشحال هستم که یک بار دیگر توانسته باشم ارزش انسانی خود را رشد نموده باشد و قدم مثبتی برای انقلاب اسلامی که حاکمیت آن الله می باشد برداشته باشم.