- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ برگی از زندگی «شهید اسماعیل‌ اسماعیل‌پور» شهرستان فومن

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ برگی از زندگی «شهید اسماعیل‌ اسماعیل‌پور» شهرستان فومن.

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

سرباز وظیفه «شهید اسماعیل‌ اسماعیل‌پور» فرزند امید در سال‌ ۱۳۵۰ در دهستان‌ آلیان‌ قدم‌ به‌ جهان‌ گذاشت. این‌ شهید عزیز پس‌ از پشت‌‌‌سر گذاشتن‌ دوره‌ خردسالی‌، به‌ مدرسه‌ رفت‌ و فقط‌ تا پایه‌ی‌ سوم‌ ابتدایی‌ به‌ ادامه‌ی‌ تحصیل‌ پرداخت‌.پس‌ از آن‌ در کنار خانواده‌ ماندگار گردید و در دوره‌ نوجوانی‌ در امور کشاورزی‌، همیار خانواده‌ شد.

زمان‌ براین عزیز سپری‌ شد، تا اینکه‌ به‌ خدمت‌ سربازی‌ رفت‌ و پس‌ از طی‌ مراحل‌ آموزشی‌، در سپاه ‌کردستان‌ مستقر شد و در آن‌ دیار به‌ خدمت‌ پرداخت‌. حدود پنج‌ ماه‌ از خدمتش‌ در آن‌ سامان ‌نگذشته‌ بود که‌ به هنگام‌ انجام‌ وظیفه‌ و نگهبانی‌ در منطقه‌ی‌ شاخ‌ رش‌ در محور سقز کردستان‌، براثر سانحه ای در بیستم‌ تیر ۱۳۷۰ جانش‌ را از دست‌ داد و به‌ شهادت‌ رسید.