- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/شهید علیرضا خلوص دهقانپور، صومعه سرا: آرزویم این است که روزی تمام مستضعفان از یوغ و زیر ظلم ظالمان و مستکبران رهایی یابند

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/شهید علیرضا خلوص دهقانپور، صومعه سرا: آرزویم این است که روزی تمام مستضعفان از یوغ و زیر ظلم ظالمان و مستکبران رهایی یابند.

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

 

شهید علیرضا خلوص دهقانپور از سرداران شهید صومعه سرا در تاریخ ۲۵ خرداد سال ۶۷ در ارتفاعات غرب کشور به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید علیرضا خلوص دهقانپور

ای اسلامیان بر خروشید و به رهبری این امام کبیر پرچم اسلام را در سرتا سر جهان برپا کنید.

” إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیَانٌ مَّرْصُوصٌ ”

ما همه پاسدار اسلامیم، رفتار و حرکات ما باید آنچنان اسلامی و الهی باشد که بر دشمنان قسم خورده اسلام هم اثر بگذارد و آنها را از چنگال استکبار نجات دهد تا شاید خداوند از این عمل حقیر ما که خدمتی به اسلام است ما را بیاموزد.
همسرم:
آرزویم این است که روزی تمام مستضعفان از یوغ و زیر ظلم ظالمان و مستکبران رهایی یابند. تو خوب می دانی که من فقط جهت رضای خدای بزرگ فعالیت می کردم و صرفا به خاطر جامع عمل پوشاندن این گفته خود به جهاد رفته بودم.
اگرچه که چیزهایی که لازم یک زندگی ساده و بی آلایش بود ان را هم باز برایت فراهم نکردم ولی مطمئن باش که در ان دنیا سعادت تو را از خداوند بزرگ آرزو می کنم و تو ای همسرم ای دختر روح الله، ای زاده زهرای اطهر، نمازت را به موقع بخوان و خدا را فراموش مکن.
نکند این مصیبت به ظاهر تو را از همه چیز عقب بیندازند و غافل بسازد بر قرآن بیندیش و عمل کن.
خط ولایت فقیه را فراموش مکن، هرگز خود را جدا از این خط الهی و خدائی ندان که بدان هر کس از این خط خارج شود هلاک می شود و آمرزیده نمی شود و این خط جز خط روحانیت به رهبری خمینی عزیز و بزرگ نیست که من تو را در ماندن و استمرار دادن در این خط سفارش می کنم.
و این پیامم را به جوانان آنجا برسانند و به گوش جوانان دنیا برسانید که نکند ای جوانان در رخت خواب ذلت بمیرید که امام شما، حسین(ع) در میدان رزم به شهادت رسید.
مبادا در خواب جهالت و نادانی بمیرید که امام ششم حضرت صادق(ع) رئیس مذهب و دانش بود.
مبادا در امر عبادت کوتاهی کنید که مولایمان علی(ع) در محراب عبادت به شهادت رسید.
پس از شهادتم بر تابوتم عکس امام را بزنید و در کنار عکس امام عکس کوچک مرا بزنید تا انهایی که مخالف اسلام و امامند بدانند که من شهید پیرو امام و خط امام بودم.