- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/وصیت شهید محمد رضا اصغرتاش، رشت: «خوب راهی را انتخاب کردم و پشیمان نیستم»/ از خون شهیدان حفاظت کنید

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/وصیت شهید محمد رضا اصغرتاش، رشت: «خوب راهی را انتخاب کردم و پشیمان نیستم».

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت ها و …ان شاءلله.

وصیت نامه شهید محمد رضا اصغرتاش

بسم الله الرحمن الرحیم و بسمه الله القاسم الجبارین

« ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین »

بنام خداوندی که مرا از بدی ها و هوسها و شیطان ها نجات داد و در آخرین درجات الهی قرار داد که همانا رزمندگان در راه اسلام است و با سلام و درود به یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) نجات دهنده کشتی طوفان زده انقلاب و با سلام و درود بر رهبر عظیم الشأن و عزیزم که آرزوی دیدارشان را الان که در حال نوشتن وصیت نامه هستم دارم.

البته خیلی دلم می خواست که مادر و پدر و اقوام پس از شهادتم گریه نکنند البته می دانم بالاخره اشک می ریزند.

 اما مادر عزیز توئی که یک عمر برایم زحمت کشیدی، بخدا قسم شرمنده ام از اینکه در دنیا نتوانستم جبران کنم اما ای مادر و پدر عزیزم این قدرت را از خدا می خواهم که در آخرت ، که در روز محشر، در روزی که همه پرده ها کنار می رود و عدل بوسیله خدا جاری می شود شفاعت شما را در پیش خدا بکنم چون تنها شهید است  علما و انبیاء ائمه هستند و بندگی خاص خدا که از آنها پرسش نمی شود.

و چه خوب است که انسان از آنکه مرگ سیاه، و بقول مولای متقیان علی بن ابن طالب (ع) مرگ در بستر بسراغ انسان می آید شخص مرگ سرخ را پذیرا شود که همانا راه سعادت است راهی است که ۱۴۰۰ سال پیش جلوی ما گذاشته شد راهی که راه انبیاء است و ادامه آن بوسیله نعمت رهبری پیشنهاد شد و ما آن را پذیرفتیم.

مادر عزیزم اگر در دنیا اذیتتان کردم حلالم کن که اگر تو راضی نباشی بهشت بر من حرام است و شما هم همچنین پدر عزیزم، افتخار می کنم پدری با ایمان چون حسین (ع) دارم پدری که چون سید الشهدا به علی اکبرش افتخار می کند و این را بدان که خوب راهی را انتخاب کردم و پشیمان نیستم،چون که آرزوی دیدار خدا را داشتم و این را خدا می دانست و همانطوری که وعده داده است هر که مرا عاشق شود من هم عاشق او شوم و هر که را من عاشق شوم او را پیش خود می برم و همانطوری که وعده الهی حق بود و نوید داد که انقلابی در ایران بوجود می آید بر علیه ظلم، وعده حقی است، شما را سوگند می دهم به حبیب خدا رسول الله که از این انقلاب تا آخرین قطره خونتان و مالتان دفاع کنید. آن طور نباشد که وقتی یک نفر می آید و به شما از انقلاب بدی می گوید بگوئید درست است و وقتی جلوی یک فرد انقلابی بنشینید از انقلاب و امام تعریف کنید که این علامت منافق است و منافق در درجه آخر جهنم است.

و می دانم که شما از این افراد نیستند و شما بودید که راه اسلام را به من نشان دادید و به من گفتید که نماز بخوانم و غیبت نکنم و اما خواهرانم اگر در دنیا از من بدی دیدید ببخشید. دنیا زودگذر است راه خدا را بروید و سعی کنید خستگی این راه شما را به بیراهه  شیطان نکشاند.

و اما دوستانم مرا ببخشید اگر بدی دیدید و از مردم حزب الله رشت می خواهم که علیه منافقین و مخصوصاً ضد انقلابیون محل مبارزه کنند خیلی دلم می خواست که زنده بودم و همه شان را به درک واصل می کردم، اما امیدوارم که شما این رسالت را قبول کرده و از خون شهیدان حفاظت کنید.

 ای خدای بزرگ تو شاهد باش که ما فقط و فقط هر روز صبح که بلند می شدیم می گفتیم بسم الله و بالله فی سبیل الله و در راه تو کار می کردیم و اگر خطایی از ما دیدی ما را ببخش.

بار دیگر از فامیلهایم طلب عفو و بخشش می کنم.

پیروز باد راه حسین (ع) و امام خمینی، نابود باد کفر جهانی و صدام بعثی، به امید پیروزی حق علیه باطل.

 و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته و السلام علینا و علی عبادالله