- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت عجیب شهید محمدرضا محجوب شادخالی، رشت: بعد از شهادتم عروسی یا جشنی را عقب نیندازید!/ لباسم را با من دفن کنید!

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت عجیب شهید محمدرضا محجوب شادخالی، رشت: بعد از شهادتم عروسی یا جشنی را عقب نیندازید!/ لباسم را با من دفن کنید!

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت ها و …ان شاءلله.

وصیت نامه شهید محمدرضا محجوب شادخالی

خدا را شاهد می گیرم که در دلم فقط برای اسلام می تپد شاید من با گذاشتن جان خود در راه این دین عزیز توانسته فقط قطره ایی از دریا دین خود را به اسلام ادا کرده باشم خدا تما می جوانان گمراهی که در ایران هستند را به راه راست هدایت کند . خدا یا من گدای پر روی بر درگاهت هستم ( خدایا گدایی که برای گرفتن با ارزش ترین چیز دنیا به درگاهت آمده است من هستم و من مقام شهید را از تو میخواهم) خدایا من در امتحانات مدرسه بد بودم و هم چنین در امتحانات دنیوی / خدایا مرا  ببخش…

وصیتی به مادرم دارم  که شیرش را به من حلال گرداند و از برادران وخواهران عزیز تقاضا دارم که هر بدی از من دیدند مراعفو کنند

وصیت دیگری دارم این است که کسانی راکه من به انها سفارش حجاب را می کردم و مرا به بازی می گرفتند به انها اجازه وارد شدن به خانه یا مجلس  هفتم تا قبل از چهلمین روز شهادتم داده نشود و مادرم آنها را می شناسد.

خدایا تمامی گناه آگاهانه می کنند را از روی زمین بردار  مسئله دیگر دوست ندارم که بخاطره اینکه خانواده ام؛ خانواده ای هستند که شهید داده اند کسی برایشان دلسوزی کند و از خانوادهامی خواهم که هیچ وقت انتظار نداشته باشند از دیگران برترند .

بعد از شهادتم عروسی یا جشنی را عقب نیندازید و دوست ندارم وقتی که به آن دنیا هجرت کردم  برادرم عباس  مختاری بگوید که چرا سند شهادت را با خود نیاوردی پس لباسم را با من دفن کنید از اینکه وقتتان را گرفتم  مرا ببخشید  .

« قربان تمامی مسلمین محجوبم »