- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/وصیت شهید یدالله بابایی،املش:به جبهه رفتیم تا ثابت کنیم که در خط انقلاب و امام هستیم  

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/وصیت شهید یدالله بابایی،املش:به جبهه رفتیم تا ثابت کنیم که در خط انقلاب و امام هستیم  .

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

شهید یدالله بابایی در بیستم خرداد ماه و سال هزار سیصد چهل و شش در خانواده ای متدین و مذهبی و انقلابی ساکن روستای زربیجار شهرستان املش پا به عرصه وجود گذاشت. پدر بزرگوارش قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به پیشه کشاورزی اشتغال داشت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با تشکیل سپاه پاسداران بعنوان نیروی رسمی سپاه مشغول بکار شد. و یدالله در آغوش پرمهر پدر و مادر مکرمه اش با عشق به ائمه اطهار علیهم السلام پرورش یافت.

نام شهید : یدالله بابایی

محل تولد : املش

تاریخ تولد :  ..

تاریخ شهادت : ۱۳۶۶

محل شهادت : مجنون

فرازی از وصیت نامه شهید :

… ما بر اساس اصل الهی و معنوی به جبهه رفتیم تا ثابت کنیم که در خط انقلاب و امام هستیم . زیرا ما پیرو حسین (ع) هستیم و باید راه او را دنبال کنیم که امام حسین (ع) با اصحاب خویش رفت و جان خود را فدا کرد و ما که پیرو حسین (ع) هستیم باید در راه او جان دهیم .

ما در کربلا نبودیم تا حسین را یاری کنیم ولی در زمان ما که امام امت می باشد به او لبیک می گوییم .

بار خدایا خجلت زده و شرمگینم از اینکه با کوله باری از گناه و معصیت به پیش تو می آیم یک عمر در خواب غفلت به سر بردم و نپنداشتم که تو نظاره گر اعمال منی ، تو جز نافرمانی چیز دیگری از من ندیدی .

ای برادران و خواهران که این جملات را پس از شهادت من می خوانید این را بدانید که حرکت من حرکتی با اراده و با آگاهی توأم با عشق به معبود بوده است و راضی نیستم هیچ کس با الفاظی چون جوان ناکام یا حیف شد و غیره یاد کند . چون که من به زندگی اصلی و واقعی خود رسیدم و من غصه می خورم برای آنهائی که در زندگی دنیا غرق شده اند و همچون کودکان به هر چیز که رنگ و زیبایی دارد دل می بندند و تمایل پیدا می کنند و حاضر به جدا شدن از آن نیستند .

ای امت شهید پرور و قهرمان ایران ، از شما می خواهم همیشه در خط ولایت فقیه باشید و آنانکه ضد ولایت فقیه هستند ، با آنها مبارزه کنید و اجازه فعالیت به آنها ندهید …