- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

جشن و سرور در انزلی / پرواز دوباره قوی سپید در آسمان لیگ برتر با جام قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛از هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان عصر امروز تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم ویستا توربین تهران رفت و با نتیجه یک بر صفر  این تیم را شکست داد.

برای ملوان بندر انزلی حمید کاظمی در دقیقه ۴۰ گلزنی کرد.
شاگردان مازیار زارع که ۲ هفته پیش صعودشان را به لیگ برتر قطعی کرده بودند با این پیروزی در صدر جدول ۷۱ امتیازی شده و جام قهرمانی لیگ دسته یک فوتبال را بالای سر بردند.
داوری بازی امروز را ناصر جنگی با کمک های سید یعقوب حجتی و حسین گلشنی بر عهده داشت.
اما در دیگر مسابقه تیم شهرداری آستارا دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته یک قرار بود امروز در ورزشگاه تختی جم رودرروی تیم پارس جنوبی قرار بگیرد که به دلیل حضور نیافتن در این دیدار با نظر ناظر بازی ۳ بر صفر بازنده اعلام شد.

به این ترتیب در پایان رقابت های فصل ۱۴٠۱-۱۴٠٠ لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان پس از تیم ملوان بندر انزلی که با ۷۱ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم مس کرمان با ۷٠ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به عنوان دومین تیم به لیگ برتر صعود کرد و تیم آرمان گهر سیرجان نیز با ۶۱ امتیاز در رده سوم ایستاد.

تیم های ماشین سازی تبریز با ۱۲، شاهین شهرداری بوشهر با ۱۵ و ویستاتوربین تهران با ۳۷ امتیاز به لیگ دسته دوم فوتبال سقوط کردند.