- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید حسن احمدی ثابت، لاهیجان: مرگم چون مولایم حسین (ع) با هدف بوده است

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید حسن احمدی ثابت، لاهیجان: مرگم چون مولایم حسین (ع) با هدف بوده است.

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

وصیت نامه شهید

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

من ستوانسوم پیاده حسن احمدی ثابت فرزند علی‌محمد متولد ۱۰/۷/۱۳۴۰ ساکن لاهیجان محله غریب‌آباد کوچه ابری می‌باشم. با سلام به پیغمبر خدا محمد صلوات‌الله علیه و تمامی امامان تا منجی عالم بشریت یعنی مهدی موعود میوه دل زهرا و عدل‌گستر تمامی جهان و نایب برحقش امام امت دشمن شماره یک استکبار و فرمانده کلیه نیروهای ضداستکباری در تمامی دنیای مستضعف و با سلام به کلیه رزمندگان درخط رهبری که چون کوهی استوار در مقابل نسیم مذبوحانه استکبار جهانی ایستادند و به حق چون امام حسین (ع) وصایای امام علی (ع) را سرمشق زندگی خود‌شان قرار داده‌اند و با سلام به پدر و مادر رنج کشیده‌ام که خداوند شاهد است که با چه مشکلاتی مرا بزرگ کرده‌اند تا سربازی برای دینم و میهنم باشم و من هم تا آنجا که در توان داشتم و البته به یاری خداوند و با روشنگری‌های امام عزیزمان سعی کردم ادای دین کنم. انشاء ا… که مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.

الان که این وصیت نامه را می‌نویسم ساعت ۷ بعد از ظهر دوشنبه ۱۴/۵/۱۳۶۴ است و در اطاقم نشسته‌ام و امشب قرار است به عملیات منطقه هالو و پرشه واقع در محور بانه سردشت بروم. سخنی چند با شما پدر و مادر عزیزم امید آن دارم که مرا حلال کنید و غمگین نشوید از اینکه خداوند امانتی را که به شما داده بود پس گرفته است و مطمئن باشید که در این معامله ضرر نکرده‌اید و من دوست ندارم کسی در مرگم بگرید چون راهی را که انتخاب کرده‌ام کاملاً آگاهانه بوده تأسف خوردن بر عاقبت کار جاهلان خوب است و زیبنده کار عاقلان نمی‌باشد هرچند که این کار ظاهراً عاقبتش عدم باشد. از خانواده‌ام و دیگر عزیزانم انتظار دارم در مرگم گریه و زاری نکنند، چون دشمنان خوشحال می‌شوند. دوست دارم مثل عروسی من لباس خوشرنگ بپوشند و خود را عطر آگین کنند و به هم تبریک بگویند و شاد باشند، چون من به معشوقم رسیدم و سزاوار است که دوستان در شادی من سهیم باشند. پدر و مادر عزیزم در تربیت مریم کوچولو نهایت سعی و کوشش خود را بروز دهید تا چون زینبی دیگر به خونخواهی برادرش برخیزد یعنی همه دختران مسلمان ایران باید چنین باشند.

عزیزان من چون نماز قضاء شده زیاد دارم هرکدامتان که وقت کردید چند رکعتی نماز برای من به جا آورید و از خداوند طلب آمرزش برای من کنید…

پدر جان ] وصیت خانوادگی[

دوست دارم این وصیت نامه توسط شاپورآقای هادی‌پور صنعتی از دوستان نزدیک شهید[ یا غلام ]آقای غلامرضا صرفه‌جو از دوستان نزدیک شهید[ در جمع خوانده شود تا بعضی از آن کوردلان در فکر شکم و زیرشکم بدانند که مرگم چون مولایم حسین (ع) با هدف بوده است. و در آخر باید از همه آنانی که از من ناراحتی با صدمه‌ای دیده‌اند حلالیت بطلبم و امید دارم که مورد قبولشان واقع شود و دوست دارم مرا در محلمان یعنی غریب‌آباد دفن کنند. همه شما عزیزان را به خدا می‌سپارم و آرزوی قبولی طاعات و آمرزش همه ما گنه کاران را از خداوند دارم.

به امید پیروزی اسلام (جبهه استضعاف) بر جبهه استکبار به رهبری امام خمینی.

خدا حافظ

دوست دارتان حسن