- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

مراسم بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی در رشت برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،سرهنگ عباس حسینی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهیدان انصاری و نورانی که در استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماندگاری خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: شهیدان چراغ راه هدایت کشور هستند لذا باید در مراسمات مختلف از ویژگی‌های شهیدان یاد شود زیرا جامعه را به آینده امیدوار می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهیدان انصاری و نورانی گفت: یکی از ضعف‌های موجود در کشور عدم تولیدات رسانه‌ای در خصوص شهیدان برجسته جمهوری اسلامی است لذا باید رسانه‌های گیلان با تولیدات رسانه‌ای خود ویژگی‌های شهیدان انصاری و نورانی را برای مردم بازگو کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار نقش سوژه‌های فرهنگی در خصوص بیان ویژگی‌های شهدای گیلانی را بسیار مثمر ثمر دانست و افزود: بهترین سوژه‌های هنری از دل دوران دفاع مقدس بیرون می‌آید؛ به این منظور باید با ساخت محصولات فاخر، شهدای شاخص در گیلان و جمهوری اسلامی را برای جهانیان معرفی کنیم.

حسینی با تاکید بر برنامه استکبار در خصوص کم رنگ جلوه دادن نقش شهدا به ویژه شهدای کارمند در جمهوری اسلامی بیان کرد: شهیدان انصاری و نورانی به مانند شهید بهشتی، باهنر و رجایی تشنه خدمت به مردم بوده و تقوا و پرهیزکاری در کنار خدمت صادقانه از جمله مهم‌ترین ویژگی این دو شهید بوده است.

وی با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی تنها شهیدان استاندار و معاون استانداری در کشور است، تصریح کرد: با هماهنگی‌ و وحدت موجود میان مسئولان، در چند سال گذشته مراسم بزرگداشت شهیدان نورانی و انصاری به بهترین نحو به ویژه در ایام کرونا در استان گیلان برگزار شده است که این امر نشان دهنده نقش شهدای کارمند در جمهوری اسلامی می‌باشد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار از برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان نورانی و انصاری در ۱۵ تیرماه خبر داد و افزود: این مراسم روز چهارشنبه، ۱۵ تیر در یکی از مکان‌های گلزار شهدای رشت یا تالار مرکزی رشت با حضور یکی از شخصیت‌های برجسته و ملی کشور برگزار می‌شود.