- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

ثقتی مدیر کل ارشاد گیلان: رسانه‌ها تریبون «محرومان» باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،رضا ثقتی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران خبرگزاری‌های فعال در استان گیلان، گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی به نزدیک کردن افکار و اندیشه‌های کارگزاران دولت سیزدهم با خبرگزاری‌ها کمک می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه‌های گیلان به مسائل و مشکلات استان آگاهی لازم را دارند و ما آماده شنیدن نظرات رسانه‌ها هستیم، تأکید کرد: تلاش می‌شود تا از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای گیلان در شورای اطلاع رسانی استان استفاده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به وجود موانع در استان و با بیان اینکه این موانع باید از دید رسانه‌ها شناسایی شود، گفت: به دنبال این هستیم که موانع موجود را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه باید با همراهی هم به جایی برسیم که مدیران از رسانه‌های دارای مجوز استقبال کرده و ارتباط بگیرند، تصریح کرد: رسانه چشم تیز بین افکار عمومی و واسطه بین مردم و کارگزاران نظام هستند.

نیازمند بروزرسانی درتولید محتوا هستیم

ثقتی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به عدالت رسانه‌ای، اضافه کرد: رسانه‌ها در کنار برقراری عدالت باید تریبون همه اقشار جامعه به ویژه محرومان باشند.

وی تولید محتوا را یکی دیگر از رسالت‌های رسانه‌ها برشمرد و ادامه داد: به زحمات همه اهالی رسانه گیلان احترام گذاشته و قدردان تلاش‌های همه هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه کمتر شاهد تیترهایی هستیم که به جامعه شوک وارد می‌کند، اضافه کرد: می‌توانیم در این قضیه بهتر ورود کنیم و همچنین در تولید محتوا نیازمند بروزرسانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد ناامیدی علیه دولت به افکار عمومی آسیب می‌رساند، تصریح کرد: نیازمند این هستیم خبرگزاری‌هایی که کار حرفه‌ای خبر انجام می‌دهند خط خبر را به شیوه درست جلو ببرند.