- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید یوسف‌ عزیزی‌، فومن: نگذارید جنایت کاران غرب و قدرتمندان استعمار گر شرق بر کشور ما حکومت کنند

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید یوسف‌ عزیزی‌، فومن: نگذارید جنایت کاران غرب و قدرتمندان استعمار گر شرق بر کشور ما حکومت کنند.

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

شهید یوسف‌ عزیزی‌

شهید یوسف‌ عزیزی‌ درویی‌ فرزند غلامحسن‌ به‌ سال‌ ۱۳۴۴ در روستای‌ رودپیش‌ شهرستان فومن قدم‌ به‌ جهان‌گذارد. دوران‌ کودکی‌ را پشت‌ سر گذاشت‌، تا اینکه‌ وارد مدرسه‌ گردید و تا پایه‌ دوم‌ نظری‌ به‌ ادامه‌ی‌تحصیل‌ پرداخت‌. در سالهای‌ انقلاب‌ با برخی‌ از دستاوردهای‌ آن‌ آشنا گردید و در همان‌ ایام،‌ در جلسات‌ مذهبی‌ شرکت‌ می‌کرد و روحیه‌ مذهبی‌ خود را تقویت‌ می‌نمود.
این‌ شهید بزرگوار مدتی‌ در پایگاه‌ مقاومت‌ بسیج‌ شهید بهشتی‌ رودپیش‌ به‌ فعالیت‌ پرداخت‌ و درزمینه‌های‌ فرهنگی‌ و عقیدتی‌ نیز فعالیت‌ داشت‌. پس‌ از شروع‌ جنگ‌، برای‌ حراست‌ از ایران‌ عزیز و بااعتماد به‌ نفسی‌ که‌ ناشی‌ از ایمان‌ و شجاعت‌ او بود، از سپاه‌ پاسداران‌ منطقه‌ی‌ فومن‌ به‌ جبهه‌های‌ حق‌علیه‌ باطل‌ اعزام‌ شد و سرانجام‌ در بیست‌ و نهم‌ خرداد ۱۳۶۲ بدست‌ اعضای‌ حزب‌ دمکرات‌کردستان‌ در مریوان‌، بعد از سه‌ روز اسارت‌ به‌ شهادت‌ رسید و به‌ دیدار حق‌ شتافت‌. مزار این شهید در روستای رودپیش قرار دارد.
در بخشی‌ از وصیت‌ نامه‌اش‌ می‌خوانیم‌: «نماز را اول وقت ادا نمائید و همیشه از بسیج و رزمندگان حمایت کنید و حامی انقلاب باشید و نگذارید جنایت کاران غرب و قدرتمندان استعمار گر شرق بر کشور ما حکومت کنند. همه یده واحده شوید تا پرچم اسلام در سراسر گیتی پیروزمندانه برافراشته شود . به امید آن روز ».