- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

دکتر کمیل رمضان زاده بعنوان گزینه اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس گیلان به تهران معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،در کشور ما تغییر مدیران همواره در راستای پویایی و بهره مندی از تجارب متخصصان حوزه‌های مختلف صورت گرفته است. در این میان استان گیلان نیز در اسفند ۱۴۰۰ شاهد تغییر مدیرکل آموزش و پرورش بود که به دنبال آن در کش و قوس‌های تغییر مدیران کل استان، این بار اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس گیلان تعرفه شد.

بنا بر درج برخی رسانه های خبری ، کمیل رمضان زاده یکی از گزینه های جوان این پست است که به تهران معرفی شده است .

وی دارای کارشناسی مهندسی معماری ، کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و دکترای شهرسازی( در مرحله ی دفاع) است.

رمضان زاده ۱۳ سال سابقه خدمت در وزارت آموزش و پرورش، معاون اجرایی انجمن صنفی اساتید دانشگاه‌های کشور، رئیس هیئت مدیره انجمن اساتید دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی استان گیلان، مشاور عالی شرکت ساختمانی ونداد موج شمال و سابقه تدریس در دانشگاه های : فنی حرفه ای، پیام نور ،آزاد اسلامی و جامع علمی کاربردی در رشته های معماری و شهرسازی، عمران و ساختمان برنامه‌ریزی شهری و…. را در کارنامه اجرایی و علمی خود دارد.

همچنین عضویت در شورای عالی مرکزی و بازرسی جمعیت آبادگران جوان کشور ، عضویت هیئت مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت استان گیلان، عضویت ستاد مرکزی کارآفرینان و نخبگان آیت الله رئیسی در گیلان و… بخشی از فعالیت‌های رمضان زاده در حوزه سیاسی است.

حال باید دید مسوولین بالادست از تعهد و تخصص این جوان کارآمد در مسند اداره‌کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان بهره خواهند برد؟