- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

رئوف حق پرور: به جوانان فرهیخته و متعهد و متخصص گیلانی در دولت سیزدهم بی‌توجهی می‌شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]، نشست نقد و بررسی مسائل روز گیلان با حضور چهره‌های سیاسی ـ اجتماعی استان در حسینیه شهرک قدس رشت برگزار شد، در این نشست به تبیین و مطالبه گری پیرامون روند مدیریتی حاکم بر استان پرداخته شد.

“ابراهیم رئوف حق پرور” با تشریح چالش‌های فرهنگی استان بابیان اینکه تحریف فقط در عقاید نیست بلکه در عمل نیز وجود دارد، گفت: وقتی به دنبال فرهنگ اصیل شیعه هستیم هر جا اسم حسین(ع) است پای سیاست هم به میان می‌آید.

وی بابیان اینکه همه ما چه در خانه و چه در اجتماع دارای یک ریشه فرهنگی هستیم و اگر از یک فرهنگ مشترک برخوردار نباشیم و اختلاف وجود داشته باشد اوضاع به هم می‌ریزد، ادامه داد: انتظاراتی داریم که برآورده نمی‌شود و در این صورت به انتقاد بدل خواهد شد.

رئوف بابیان اینکه بعد از ۸ سال خرابی دولت پیشین انتظار گل کردن دولت انقلابی را داشتیم و چون مدتی را صبر کردیم، اکنون انتقاد می‌کنیم، گفت: ما اعتقادداریم دولت انقلابی می‌خواهد درست عمل کند و انتقادات ابتدا باید به نمایندگان قانونی آن برسد. بعد  از ۳۵ سال کار فرهنگی و سیاسی معتقدم اگر مسئولان بافرهنگ دینی و شیعی ممزوج نشوند آن اتفاق خوب فرهنگی نخواهد افتاد و این موضوع در خانواده‌هایشان عیان می‌شود.

بی‌توجهی مدیران استانی دولت به جوانان متعهد و متخصص

وی بابیان اینکه ما دغدغه جوانان راداریم، اظهار کرد: انتظار داریم مسئولان دولتی از آنان حمایت کنند این در حالی است که به جوانان فرهیخته و متعهد و متخصص بی‌توجهی می‌شود! این موضوع اگر در این دولت حل نشود، دیگر چه وقت اصلاح خواهد شد؟!

رئوف ادامه داد: اگر جوانی هم انتخاب می‌کنند، شخصی است که مسئله‌دار است و فرهنگ شیعی در خانواده‌اش دیده نمی‌شود، وقتی حساسیت‌ها پایین می‌آید شاهد رفتارهای شمرگونه در اجتماع می‌شویم.

این چهره سیاسی اجتماعی استان در پایان بابیان اینکه مسئولان تنها به پست‌هایشان چسبیده‌اند و از جوانان در کنار پیشکسوتان خیرخواه بهره‌ای نمی‌برند، تصریح کرد: ما در کنار فرهنگ شیعی باید مطالبه گر بوده و متذکر شویم تا این دلسردی‌ها و دل‌مردگی‌ها بیشتر نشود.