- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

مدیون تلاش بسیجیان هستیم / غفلت از بسیج خسرانی برای انقلاب بشمار می‌رود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر با اشاره به رد پای دست نشانده‌های استکبار جهانی در اتفاقات اخیر کشور گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام در تلاش هستند تا با ایجاد جنگ پیچیده ترکیبی و شایعه سازی ملت قوی ایران را از مسیر اصلی خود دور کنند.

امام جمعه رشت غیر قابل قبول دانستن حکومت اسلامی بر مبنای تفکر شیعی را مهمترین عامل دشمنی‌های آمریکا جنایتکار و رژیم غاصب صهیونسیتی دانست و افزود: بعد از رحلت پیامبر اکرم صلوات آلله علیه، شعیه و اسلام ناب محمدی به فراموشی سپرده شد و حکومت اسلامی، تفکر علوی و کتاب‌های آسمانی هیچگاه مورد پذیرش قدرت‌های سلطه گر نبوده است.

ایجاد جنگ ترکیبی ترفند استکبار جهانی برای تضعیف جایگاه ایران اسلامینماینده ولی فقیه در گیلان به نقش آمریکا در تحولات منطقه و ایجاد جنگ بین روسیه و اوکراین و نیز نقش حمایتی ۲ کشور ایران و روسیه از چین بعنوان کشور قدرتمند اقتصادی اشاره کرد و گفت: به اذعان کارشناسان و تحلیل گران اقتصادی و سیاسی قدرت اقتصادی چین فراگیر شده و استکبار جهانی بخوبی می‌داند حمایت ایران و روسیه از چین یعنی افول قدرت پوشالی ایادی غرب است.

آیت الله رسول فلاحتی تغییر درعرصه حکومت ایران و جدایی دین از سیاست را ۲ عامل مهم جنگ ترکیبی استکبار و رژیم صهیونیستی در ایران عنوان کرد و افزود: دشمنان میخواهند جمهوری اسلامی را هم از داخل کشور و هم بیرون مرز‌ها درگیر و آشوب کنند، اما کور خوانده اند.

وی با بیان اینکه کسانی که فکر می‌کنند ایران همانند سوریه ، عراق و لبنان خواهد شد، افزود: این افراد سخت در اشتباهند چرا که جمهوری اسلامی اگر در آشوب‌های اخیر خویشتن داری کرده فقط به افراد فریب خورده فرصت بازگشت داده وگرنه ایران اسلامی بار‌ها بینی بسیاری از قدرت‌های بزرگ جهانی را به خاک کشانده است. 

خطیب جمعه رشت همچنین به آغاز هفته بسیج مستضعفان اشاره کرد و گفت: ما در بسیاری از حوزه‌ها مدیون تلاش بسیجیان هستیم و غفلت از نیروی عظیم مردمی بسیج خسرانی برای انقلاب بشمار می‌رود.

آیت الله رسول فلاحتی بسیج را رمز بقای انقلاب و مقاومت دانست و افزود: فرزندان ایران اسلامی با آگاهی و شناخت از جامعه نباید اجازه دهند ایادی غرب در ۲ حوزه بسیج و دانشگاه نفوذ کنند.

وی بهره برداری از دستگاه تصفیه پلاسما برای تصفیه‌ی شیرابه‌های سراوان را گامی موثر در جهت حفظ محیط زیست دانست و افزود: نبود بیمارستان جنرال، مشکلات حوزه سلامت، ساماندهی پسماند ۲ رودخانه گوهر رود و زرجوب و احیای تالاب بین المللی انزلی از جمله معضلاتی است که مسئولان باید بفکر حل آن باشند.