- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/شهید ابوالقاسم عسکری تپه،لنگرود: وصیت نامه ها را تبلیغ کنید که این مسئولیت، بر دوش شما بازماندگان شهدا است!

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/شهید ابوالقاسم عسکری تپه،لنگرود: وصیت نامه ها را تبلیغ کنید که این مسئولیت، بر دوش شما بازماندگان شهدا است!

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

 

 

نام: ابوالقاسم

نام خانوادگی: عسکری

نام پدر: صفر علی

تاریخ تولد: ۱۳۴۴/۶/۲۰

تاریخ شهادت: ۱۳۶۴/۱۱/۳۰

محل شهادت:  آبادان

نام عملیات: اصابت بمباران هوایی

استان: گیلان

شهرستان: لنگرود

بخش/شهر: چاف و چمخاله

دهستان: تپه

نام مزار: گلزار شهدای تپه

موقع اذان که می شد، اگرمشغول هر کاری در پایگاه بود، از انجام آن کار دست بر می داشت و نماز می خواند. نه تنها خودش مقید به این کار بود، بلکه جلوی کار کردن دیگران را نیز می گرفت. اول نماز می خوانند سپس به کارشان می رسیدند. در برگزاری دعاهای توسل و کمیل پیش قدم بود. امکان نداشت شب چهارشنبه ای بگذرد و به اتفاق دوستان دعای توسل نخوانند.

مسئول تبلیغات شورای پایگاه چالکیاسر (شهرستان لنگرود) بود. به اطرافیان سفارش می کرد: که با هم وحدت داشته باشند و پیرو رهبر انقلاب باشند. روی دیوارها تمثال حضرت امام خمینی (ره)، شهداء، جملات قصار از بزرگان و کارهای شعاری را طراحی و خطاطی می کرد. آثار او هنوز هم روی برخی از دیوارهای شهر لنگرود و روستایی که آنجا به دنیا آمده به جا مانده است.

زمانیکه به سن سربازی رسید بعنوان عضو تبلیغات در لشکر ۲۵ کربلای مازندران در جبهه ها فعالیت می کرد. در جبهه ها نیز به مانند زمانیکه در شهر خودش بود کار طراحی وخطاطی بر روی دیوارها را انجام می داد.

بخشی از وصیت نامه شهید ابوالقاسم عسکری:

وصیت نامه ها و خاطرات جنگ را برای کسانی که هنوز در خواب غفلت هستند، تبلیغ کنید که این مسئولیت، بر دوش شما بازماندگان شهدا است!

وصیت نامه ها و خاطرات جنگ را برای کسانی که هنوز در خواب غفلت هستند، تبلیغ کنید که این مسئولیت، بر دوش شما بازماندگان شهدا است!