- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/وصیت شهید غلام آرایشکو، رودسر: روشن است که چه ما بخواهیم و چه نخواهیم این انقلاب راهش را پیدا نموده و سنگلاخها را کنار می زند

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/وصیت نامه شهید غلام آرایشکو، رودسر: روشن است که چه ما بخواهیم و چه نخواهیم این انقلاب راهش را پیدا نموده و سنگلاخها را کنار می زند.

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

وصیت نامه شهید غلام آرایش شکوه بمناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در سال ۱۳۴۳ در شهر رودبار بدنیا آمد و سر انجام در روز ۲۶ دی ۱۳۶۵ این عاشق عابد و عارف عزیز و گل زیبا خوش بوی خانواده به شهادت،که آرزوی دیرینه خود بود رسید.

شهید غلام آرایش شکوه در سال ۱۳۴۳ در شهر رودبار بدنیا آمد در دورانی که پا بر زمین گذاشت حوادث عجیبی جهان و ایران را فراگرفته بود که میتوان از قیام ۱۵ خرداد و سپس تبعید امام نام برد در حالیکه یکساله بود پدر تصمیم به رفتن شهرستان رودسر را گرفت که قریب به ۲۰ سال در این شهر زندگی کردند. سر انجام در روز ۲۶ دی ۱۳۶۵ این عاشق عابد و عارف عزیز و گل زیبا خوش بوی خانواده به شهادت،که آرزوی دیرینه خود بود رسید.

 

وصیت نامه شهید غلام آرایش کوه .

حاضریم جانمان این عزیزترین و گرانقدرترین و پربهاترین چیز را فدا کنیم تا انقلاب بماند چرا که ادامه انقلاب نجات و فلاح محرومین و بر پا داشتن قسط در همه ابعاد را در بر دارد.

اکنون که امواج خروشان انقلاب, آخرین سدهای کفر را در هم میشکند و انقلاب اسلامی میرود تا رسالت جهانی خود را برای نجات و فلاح انسانها آغاز نماید باید یکبار دیگر برگردیم و بخود بنگریم که در این سنگرهایی که تا الان فتح گشته است چه نقشی داشته ایم و در این رابطه چگونه عمل نموده ایم و برای همین نیز باید نگاهی هر چند کوتاه بخود داشته باشیم

بکوشید فرهنگ پربار و غنی اسلام را زنده کنید. مشکلات انقلاب ما را خسته نکند غم دردها ما را نگیرد و چه زیباست زندگی مکتبی نمودن و چه پر شکوه است صحنه معراج انسان به سوی الله

روشن است که چه ما بخواهیم و چه نخواهیم این انقلاب راهش را پیدا نموده و سنگلاخها را کنار زده و سرافرازانه راه در پیش گرفته و به پیش میبرد پس چه خوب است که در کنار این انقلاب و یاور این انقلاب باشیم چرا که یاری این انقلاب تداوم خط پر خون انبیاء را بدنبال دارد و یاوری این انقلاب عمل به وظایف مکتبی و انسانی و شاد نمودن ارواح میلیون ها شهید مسلمان و پدید آوردن زمینه های ظهور و حضور حجت خداوندی و بالنتیجه بر پایی حکومت مستضعفین و جهانی شدن قوانین الهی اسلام میباشد.