- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

مبارزه با فساد باید از مدیران آغاز شود/دولت باید مشکلات مردم را اولویت خود قرار دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،سردار نظر علی علیزاده ظهر سه شنبه در جلسه جهاد تبیین، ایجاد الگوسازی و نشر آن در تمامی سطوح جامعه در سالن اجتماعات کانون فکری پرورشی کودکان رشت با بیان اینکه هدف دشمنان از ایجاد آشوب در جامعه جلوگیری از تشکیل دولت اسلامی در جمهوری اسلامی است، گفت: متأسفانه تشکیل دولت اسلامی هنوز محقق نشده است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: هدف از حضور بسیج در ادارات تلاش برای ایجاد دولت اسلامی در کشور بود که با وجود تأکیدات مکرر رهبری در این خصوص، هنوز این هدف محقق نشده است.

علیزاده با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی ذهن مردم را نشانه گرفته است، تصریح کرد: فضا سازی رسانه‌ای دشمنان به گونه‌ای بود که برخی ابتدا کار نظام را تمام شده می‌دانستند اما بصیرت مردم مانع از تحقق این هدف شوم و پلید شد.

وی راهکار امیدآفرینی و برقراری امنیت و آرامش در جامعه را مبارزه عملی با فساد دانست و بیان کرد: مبارزه با فساد باید از مدیران آغاز شود زیرا بیشترین نارضایتی‌ها از سوی عملکرد مدیران میانی ایجاد می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه دشمن اعتقادات مذهبی را نشانه گرفته است، ادامه داد: دشمنان در پی اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه از طریق مباحث مذهبی و قومیتی هستند اما خط قرمز مردم و نظام دین است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه انگیزه الهی و حفظ وحدت و انسجام تنها راه حفظ و ماندگاری جمهوری اسلامی است، افزود: اگر این دو رکن را سرلوحه کارها قرار دهیم بسیاری از معضلات جامعه برطرف می‌شود و در غیر این صورت نمی‌توان به موفقیت رسید.

علیزاده با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات معیشتی مردم بیان کرد: مردم ایران همواره پای نظام و ارزش‌ها ایستاده‌اند و نباید درگیر مسائل ابتدایی خود باشند لذا دولت باید مشکلات مردم به ویژه تسهیل ازدواج جوانان را اولویت قرار دهد.