- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ شهید علی‌ حسین‌زاده‌، فومن: عزیزان من! نگذارید دستاوردهای انقلاب را یک عده “منحرف و جاهل” به هدر بدهند

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ شهید علی‌ حسین‌زاده‌، فومن: عزیزان من! نگذارید دستاوردهای انقلاب را یک عده “منحرف و جاهل” به هدر بدهند

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

شهید علی‌ حسین‌زاده‌

پاسدار شهید علی‌ حسین‌زاده‌ فرزند ذکریا به‌ سال‌ ۱۳۳۷ در یک‌ خانواده‌ مذهبی‌ در روستای‌ سند پایین شهرستان فومن‌ پا به‌ هستی‌ گذاشت‌.
در سال‌ ۱۳۵۹ لباس‌ سبز نهاد سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌ شهرستان‌ فومن‌ را بر‌ تن‌ کرد و از اینکه ‌یک‌ پاسدار بود  افتخار می‌کرد. با شروع‌ جنگ‌ تحمیلی‌ در صحنه‌های‌ مختلف‌ جبهه‌ جنگ‌ حضور پیدا نمود و از خود رشادتها نشان‌ داد، تا اینکه‌ سرانجام‌ در اردیبهشت‌ ماه‌ ۱۳۶۱ در عملیات‌ بیت‌المقدس‌ منطقه ی عملیاتی« طراح‌» خرمشهر شرکت‌ نمود و پس‌ از درگیریهای‌ بسیار، براثر اصابت‌ خمپاره‌، در تاریخ‌ دوازدهم‌ اردیبهشت‌ ۱۳۶۱ به‌ شهادت‌ رسید.

پیکر پاک‌ آن‌ شهید بی‌سر را در بیست‌ و دوم‌ اردیبهشت‌ ماه‌، در گلزار سند پایین‌ فومن به ‌خاک‌ سپردند.

در قسمتی‌ از وصیت‌ نامه‌ این‌ شهید می‌خوانیم‌:

 

بسم رب الشهداء والصدیقین
ای اهل ایمان سلاح جنگ برگیرید، آنگاه دسته دسته یا همه به یکبار برای جهاد و بیرون روید. دفاع از حق و جنگیدن بر علیه باطل راهی است انتخابی و مسلمان با شهادت خویش گواهی میدهد که حق و اسلام پایدار و شیطان و خصم دون رسوا و از بین رفتنی است و شهادت راهی است که مسلم در رابطه با خدای خود و عقیده خویش این مرگ با شرافت را انتخاب می کند. مرگ باد بر کسانی که چنین مرگ سرخی را لبیک گفته و برای او لبخندی حسین گونه زدند.
در جبهه نبرد حق و باطل از آغاز آفرینش انسان با به قتل رسیدن حضرت هابیل شروع شده و باطل (شیطان) فاجه های غم انگیزی را در طول تاریخ بشریت بوجود آورده است و خود را به گونه های مختلفی پدیدار نموده است و در مقابل حق و پیام آوران مکتب حیات بخش توحیدی سینه سپر کرده مانند فرعون در مقابل حضرت موسی ابوسفیان و قریش در مقابل حضرت محمد (ص) و یزید در مقابل حضرت حسین ثارالله در این قرن شیطان بزرگ آمریکا در مقابل نائب بر حق امام زمان (عج) حضرت خمینی این منجی کشته طوفان زده قرن و پیامبران و رسولان آمده بودند که راه سعادت که همانا سبیل خدا و طریق او و گردن نهادن به احکام الهی و رسیدن به سعادت عظماء که رب العالمین مکررا در قرآن یاد می کند و انسانها را دعوت به آن نموده است.
بعنوان مثال یکی از واژه های مقدس اسلام قربان و قربانی است که با خدای بزرگ پیمان می بندیم که هر گاه تو امر فرمودی (به وسیله ولی امر) بجای گوسفند خودمان فرزندانمان و تمام آنچه در دنیا متعلق به ما است در راه اجرای دین تو و دستورات الهی تو به قربان گاه خواهیم رفت که مسلم هر آنچه دارد در تو ای ستارالعیوب به او عطا کرده ای بوسیله ای می سازد در راه رسیدن به تو و در مواقع ضروری از هر کدام از این وسایل به نحو احسن استفاده می نماید. خدایا می دانم که مقام ثروت زیبائی خانواده و… سدهایی برای آزمایش و امتحان مخلوق ناتوان خود قرار داده ای کمک مان کن بتوانیم آزمایشات مشکل تو را به راحتی پشت سر بگذاریم و به اصل خود که همانا ای خدای بزرگ تو می باشی برسیم، و برای رسیدن به الله ابتدا باید او را باور داشت باور داشت که پیامبر رسول اوست و برگزیده او و باور داشت که او حاضر و ناظر به اعمال ما است و باور بدارد که خدایی هست و او حاضر و ناظر به اعمال ما است و باور داشتی او گردن نهادن به فرمان او همانا پیاده نمودن احکام روح بخش اوست و عاشقانه مخلصانه دستورات قرآن را اجرا نماید که خداوند درباره کسانی که عاشقانه به او و دستورات او گردن می نهند
اما در این دنیا کفر زده و طاغوت زده تنها چیزی که از دلهای انسانهای گمراه بیرون است. نه اینکه به فکر او و پیاده نمودن احکام الهی او که از طریق پیامبران آورده شده باشند بلکه کمر همت بسته و تصمیم قاطع گرفته اند که اسلام و اسلامیت را نابود و خیال نکنید که یک میلیارد مسلمان چقدر مسیحی و پیروان دیگر پیامبران هست نه آنچه در همین پیروان مکتب توحیدی اصلا وجود ندارد اجرای احکام الهی است و در این دنیا شیطا ن زده و مصیبت زده الخصوص برای مسلمانی که گرسنه زیر گنج های طلای سیاه خوابیده و صهیونیست کافر از این صالح برنده مسلمانی بر علیه اسلام و خودشان استفاده می کنند و تمام نوامیس امت اسلامی را بازیچه دست خود کرده اند و در این دنیا طاعون زده صدای یک پیر مومن یک مسلمان از تبار حسین بلند شده و انقلابی به همت امت شهید پرور پیرو تشیع سرخ را برانداخته تمام جنایتکاران و سردمداران کفر جهانی بر علیه این انقلاب بر خاسته اند و هر روز با حیله های مختلف و ظریفی واردعمل می شوند و گاهی به نام آزادی اسلام استقلال به ما حق از رهبریت دینی می زنند گاهی خود را قیم بشر می خوانند تحریم اقتصادی می کنند تبلیغات سوء می کنند حمله نظامی می کنند جنگ داخلی راه می اندازند اما کفر جهانی بداند که ان الباطل کان زهق و ما در این برهه از زمان برخود واجب دانستیم که بر علیه سردمداران کفر و النهاد به شرک بجنگیم و به یاری حق بشتابیم و اگر نتوانیم دشمن را از بین ببریم لااقل با خون خویش او را رسوا کنیم لکن ضمن خداحافظی نکاتی به شما ای پیروان اسلام و انقلاب ای دوستداران حضرت امام خمینی و ای امت شهید پرور یادآوری می کنیم به حرف امام با جان و دل توجه نمائید و او را تنها نگذارید.
نکند شیطان در جنایتهای مختلف و حتی با اسم اسلام و اسلامیت و با الفاظی فریبنده شما را بفریبند و وحدت شما امت اسلامی را متلاشی کند که خواست تمام ابر جنایتکاران از امریکا و شوروی و اسرائیل و… و غیره گرفته … از امام جلوتر و یا عقب ترنمانید و توجه داشته باشید که باید در زمان غیبت حضرت مهدی(عج) از امام معصوم (یعنی ولایت فقیه) که در این زمان امام خمینی پیروی نمائید.
عزیزان من از انقلاب توقع نداشته باشید که نان کم شده شکر قند گوشت نداریم برای نشر احکام الهی و قطع استثمار و استعمار و استکبار باید تمام مشکلات را تحمل نمود چون آنها نمی خواهند ما استقلال سیاسی فرهنگی نظامی اقتصادی داشته باشیم لهذا توطئه می کنند و باید نیرنگهای باطل فشارهای شیطان بزرگ کوچک صبر و استقامت داشته باشید.
مثل اصحاب صدر اسلام باشید و هرگز به ندای ذلت با جاهلان کور و احمق لبیک نگفتند و توجه داشته باشید که هیچوقت حادثه کربلا و فاجعه کربلا از فکر و ذهنتان بیرون نرود و هر لحظه آماده باشید که به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین (ع) لبیک بگوئید و در هر کجا ظلمی دیدید دین را در خطر دیدید بر علیه ظالمان بشورید و هر جا دیدید که حاکمان بنام اسلام می خواهند به اهداف معصوم خویش بر سینه و دین را وسیله به بند کشیدن شما تحریف می نمایند فریاد بر آورید و کاخ ظلم و تزویر نیرنگ را بر سر اولیاء الشیطان ویران کنید. عزیزان من نگذارید دستاوردهای انقلاب را یک عده منحرف و جاهل به نام کمونیست مجاهد خلق مردمی و… به هدر بدهند و
بدانید که خط گروهکهای منحرف داخلی بیشتر از دشمن خارجی است و هر کجا و هر زمان دیدید این ملحدان این مزدوران شرق و غرب این ملی گراهای ضد دین مشغول توطئه چنینی هستند دست آنها را قطع کنید و اصلا نگذارید در فکر توطئه چینی باشند به دوستان و خانواده ام توصیه می کنم بجای گریه کردن برای من دعا کنند که خداوند گناهانم را ببخشد و جزء کشته شدگان در راه خداوند انقلاب را جزء شهدا محسوب و با شهیدان صدر اسلام محشور گرداند این جنگی که در راه او کرده و جان خود را گذاشته ایم جزء جهاد مقدس بحساب بیاورد. ای خانواده بزرگوارم و ای پدر و مادر عزیزم خوشحال باشید که فرزندی در راه خدا امام حسین امام زمان داده اید و برای امام دعا و انقلاب کار و تلاش کنید و با دعاهای شما وفاداری شما به انقلاب و امام انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی عج به جبهه رفتیم انشاءالله که خداوند شهدا را جزء سربازان این منجی بزرگ قرار بدهد. عزیزان من همانطور که امام خمینی فرموده است مساجد را خالی نگذارید و اگر هر ناراحتی و گرفتاری دارید بروید مسجد حل کنید.
والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته ۱۶/۱۲/۶۰