- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ شهید پرویز بهارمست،صومعه سرا: بهترین تسلیت «انتقام» خون شهیدان است

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ شهید پرویز بهارمست ، صومعه سرا: بهترین تسلیت برای خانواده من گرفتن انتقام خون شهیدان است.

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

شهید پرویز بهارمست از اول تا دوم دبیرستان را در دبیرستان شمس سابق (سمیه فعلی) در صومعه سرا سپری نمود و سال سوم و چهارم دبیرستان را در مدرسه نوربخش شهر رشت به پایان رساند.
از خصوصیات شهید پرویز بهارمست چه قبل از انقلاب و چه بعد ازانقلاب کمک به مردم محروم و مستضعف بوده است و حتی برای ۳ نفر جهت درست کردن خانه از نظر کارگری همیشه همراهشان بوده در اوایل انقلاب که منطقه ضیابر کمتر کسی وقت  گفتن نام انقلاب راداشت و امام را داشت ایشان با هماهنگی دیگر برادران به تشکیل راهپیمائی و مبارزه با ضد انقلاب پرداخته و همچنین با آنها درگیر و با سلاح سرد مجروح شده بودند.
شهید بهارمست پایگاه بسیج را در ضیابر تاسیس نمودند و بعد از مدتی از اینکه در آن منطقه بسیار فعال بودند جهت ورود به سپاه فرا خوانده شدند و در تاریخ ۵۸/۱۰/۱به تصویب پایگاه صومعه سرا در آمدند.
شهید پرویز بهارمست پهلوان کشتی گیل مردی بودند و مقدار پولی که بصورت دوران جمع می کردند به همان شخصی که از وی شکست خورده بودند  می داد شهید بهارمست  کمک به فقرا خرج می کردند و با بچه ها بسیار خوب و مهربان بودند شهید بهارمست در تاریخ ۵۹/۷/۲۵  در شهر سوسنگرد به شهادت رسیدند که این ایام مصادف با عاشورای حسینی بوده است بسیار از خود رشادت نشان می دادند. مخصوصا در رساندن تغذیه به نیروها در زیر آتش دشمن از خود گذشتگی نشان می دادند.

قسمتی از وصیت نامه شهید پرویز بهارمست؛
من فقط بخاطر اول دین و بعد مملکتم که وظیفه هر مسلمان است می جنگم و تا آخرین نفس حسین زمان خویش (امام خمینی عزیز) را تنها نخواهم گذاشت و مطمئن هستم که کاخ صدام یزید آن دست نشانده امپریالیسم غرب و سوسیال امپریالیزم شرق را نابود خواهیم کرد. انشاءالله.
امیدوارم که آن اسرائیل کثیف را به رهبری رهبر عالیقدر امام خمینی نابود کرده و آن ۱۲ هزار کودکان معصوم فلسطینی را که کنیز آن قوم یهودی هستند آزاد سازیم.
بعد از شهادت من از برادرانیکه با من در یاری کردن افراد مستضعف در حد امکان کمکی می نمودند خواهش می کنم راهشان را ادامه بدهند که خواست اسلام است
بهترین تسلیت برای خانواده من گرفتن انتقام خون تمام شهیدان از صدر اسلام تاکنون از شهید کُشان ظالم است.