- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

اسرائیل منتظر باشد به سراغش می‌آییم

 

نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، حرکت خود را از میعادگاه نماز جمعه تهران آغاز و به سمت میدان فلسطین حرکت و در نهایت در میدان فلسطین تجمع کردند.

 

 راهپیمایان تهرانی در این تظاهرات با شعار «دفاع از فلسطین باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «آمریکا مرگت باد، اسرائیل ننگت باد»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «ای مهدی فاطمه، ریشه صهیون بکن» و  «وای اگر خامنه‌ای اذن جهادم دهد» و «اسرائیل! سپاه اسلام آماده است» تنفر و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

 در این تظاهرات مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به بیان مناقب امام حسین(ع) پرداختند.

 در این مراسم برخی شخصیت‌های سیاسی از جمله علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران، منوچهر متکی، حسن غفوری‌فرد و مصطفی آجرلو حضور داشتند.

 همچنین تعدادی از سینماگران مصری و اساتید دانشگاه‌های عراق با حضور در جمع نمازگزاران تهرانی همبستگی خود را با مردم فلسطین و آرمان مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

 راهپیمایان تهرانی با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی که بر روی آنها نوشته شده بود مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اعتراض خود را به حمله رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کردند.

 بر این اساس یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات امروز به خبرنگار فارس گفت که دلیل حضورم در تظاهرات امروز این بود که می‌خواستم اقدامات مذبوحانه اسرائیل را علیه مردم غزه محکوم کنم و به اسرائیل می‌گویم ما تا آخرین قطره خونمان شعار  مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهیم.

 طلبه جوانی که در تظاهرات امروز حضور داشت نیز درباره حضورش گفت: ما آمده‌ایم تا نشان دهیم که به عنوان مجاهد فی سبیل الله در رکاب امام خامنه‌ای هستیم و تا وقتی که ایشان دستور دهند  شر اسرائیل را کم کنیم، در رکابشان خواهیم بود و از ایشان می‌خواهیم برای ما دعا کنند تا ثابت قدم بمانیم.

 وی همچنین خطاب به رژیم صهیونیستی افزود: ما به اسرائیل می‌گوییم منتظر باش تا سراغت بیاییم.

 یکی دیگر از شرکت کنندگان در این تظاهرات درباره اقدام رژیم‌صهیونیستی در حمله به غزه اظهار داشت: قطعاً اسرائیل شکست می‌خورد به ویژه با موشک‌هایی که مقاومت برای تل‌آویو فرستاده مطمئناً شکست خواهد خورد.

 همچنین برخی دیگر شرکت‌کنندگان در تظاهرات اعتراض‌آمیز به حمله رژیم اسرائیل به غزه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اعلام کردند: ما وظیفه خود می‌دانیم تا جایی که توان داریم از مردم مظلوم غزه دفاع کنیم.

 این مراسم با حضور پرشکوه ملت ایران در تهران و بیش از 700 شهر کشور پایان یافت.