- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

فراکسیون رهروان مجلس نشست با احمدی نژاد را تحریم کرد !

 

 

عضو فراکسیون رهروان ولایت از رای گیری این فراکسیون در جلسه صبح امروز برای حضور در جلسه مشترک با رئیس جمهور خبر داد و گفت: در این رای گیری که با حضور 50 نفر برگزار شد ، تنها سه نماینده موافق حضور در جلسه با رئیس جمهور بودند.

 

 به گزارش خبرنگار مهر، یک عضو فراکسیون رهروان ولایت در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه امروز صبح این فراکسیون گفت: در این جلسه برای تصمیم گیری در خصوص حضور یا عدم حضور اعضای فراکسیون در جلسه مشترک با رئیس جمهور رای گیری شد.

 این نماینده که خواست نامش فاش نشود، ادامه داد: در این جلسه حدود 50 نفر از اعضای شورای مرکزی فراکسیون حضور داشتند که به جز 3 نفر  همگی با عدم شرکت در جلسه امروز بعد از ظهر موافقت کردند.

 وی تصریح کرد: 3 نفری هم که موافق حضور در جلسه امروز بعد از ظهر بودند اعلام می داشتند با حضور در جلسه می توانیم انتقادات خود را به رئیس جمهور اعلام کنیم.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، معاون پارلمانی رئیس جمهور در نامه هایی که به نمایندگان داده است از آنان برای شرکت در جلسه ای با حضور رئیس جمهور که امشب در نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود دعوت کرده است.

 بر اساس این گزارش، فراکسیون رهروان ولایت به شیوه دعوت دولت از نمایندگان انتقاد دارند و معتقدند چنین جلساتی باید با هیات رئیسه مجلس هماهنگ شود.

 دولت در دعوت‌نامه خود از نمایندگان آورده است به درخواست تعدادی از نمایندگان برای جلسه مشترک با رئیس جمهور از سایر نمایندگان نیز برای حضور در این جلسه دعوت می شود.