- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

اختصاصی احرار : کلامی با خوانندگان ، ما آمدیم

 

قرار بود زودتر از این ها خدمت برسیم و در پاسداری از ارزشهای نظام و انقلاب خونبار اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سهمی داشته باشیم ، هرچند خود را ناچیز می دانیم .

 

 تجربه چند ساله  حضور در فضای مجازی ، رهنمودها و استقبال شما همراهان  گرامی در نظرسنجی وبگاه احرارگیل ما را برآن داشت تا در سر سفره فرهنگ پاک شهدا حضوری دیگر داشته باشیم .

آری ! قراربود زودتر از اینها خدمت برسیم ولی درراه اندازی  سایت ، (ثبت هاست و دامنه  فضای مجازی ) با بد اخلاقی دوستان هم ولایتی خود مواجه شدیم و حضور ما قدری بیشتر از حد انتظار به تاخیر انجامید . قدر مسلم هر مطلب ، نقد و تحلیلی موجب واکنش هایی در طیف فکری افراد می شود و ممکن است برخی را ناراحت کند.  که از این بابت و پیشا پیش عذر خواه پیشگاه مخالفان تحلیل و خبرخود هستیم .

هدف  سایت احرارگیل  بیان مطالب مردم ولایت مدار و پاسداری از ارزشها است ، احرار مستقل است و  وابسته به هیچ فرد و گروهی نیست  ولی چشم امید به نصایح و رهنمود های شما همراهان صمیمی دوخته است. خط قرمز ما اسلام ، انقلاب ، شهدای گرانقدر ، آرمانهای امام خمینی (ره) و ولایت مطلقه فقیه آن پیر فرزانه است

روی کرد سایت احرار گیل  خبری  تحلیلی است سعی خواهیم کرد در آینده ازخبرهای پشت پرده و تحلیل رویدادها در حد بضاعت مان با شما همنوا شویم . چیزی که شما در گذشته و در همراهی با وبلاگ احرارگیل  به آن اقبال نشان دادید .

شما بزرگواران می توانید از طرق ایمیل سایت به نشانی ….. info@ahrargil.com [1]

و پیامک  اختصاصی به شماره  30007658336575از نظرات خود مارا بهره مند سازید.

…….. ودر نهایت تصمیم بر این شدتا حرف (e) در وبلاگ احرارگیل ahraregil    حذف و بجای آن ahrargil    را در هاست و دامنه به ثبت برسانیم . این مهم نیست نام ما چه با شد ، یا ما را با چه نامی صدا بزنند ، مهم آن است که گوش به صداهای غیر ندهیم و از راه امام ره ، ولی امر مسلمین و شهدای عزیز  و مردم  احرار ایران زمین فاصله نگیریم که  در این مسیر به عنایت شان دل بسته ایم و به دعای خیر شما امید.