- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

4جریان وارد انتخابات می شوند .

جانشین مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چهار جریان در آرایش سیاسی انتخابات حضور خواهند یافت.

 

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی بعد از ظهر امروز در جمع خانواده‎های شهدای استان گلستان اظهار داشت: اصلاح‎طلبان برای انتخابات آتی فعال شده‎اند و اصولگرایان نیز متفرق، البته جریان انحرافی نیز خود را برای این رقابت سیاسی آماده می‎کند.

 وی تصریح کرد: اگر آرایش و و کیفیت اقدامات جریان‎های سیاسی را دقت کنیم قابل توجه است.

 حاجی صادقی در خصوص اقدامات دولت برای کاهش تورم تصریح کرد: دولت اقدامات خوبی انجام داده و برخی جاها نیز بلد نبوده است، همه مشکلات کشور به خاطر تحریم نیست هرچند که تحریم‎ها سنگین بوده است.

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‎رفت مشکلات است

 جانشین مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه یادآور شد: اگر دو سال قبل که مقام معظم رهبری به مسئولان دستور دادند که نسبت به نیازهای اساسی مردم حداقل ذخیره یک ساله داشته باشند و این دستور عملیاتی می‎شد امروز گرفتار این مسائل نبودیم.

 حاجی صادقی با تاکید بر اینکه روی آوردن به اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‎رفت مشکلات است ابراز داشت: خدمت به مردم همیشه این نیست که به آنها آب و نان دهیم بلکه بهترین خدمت راهنمایی مردم است و اگر دولت این نقش را داشت موفق‎تر بود.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا مشایی در انتخابات ریاست جمهوری آینده حضور خواهد داشت افزود: هنوز زود است که در مورد انتخابات صحبت کنیم اما مشایی رقمی نیست،  غصه آن را نخورید.

برخی با اندک فشار می‎گویند سازش کنیم/ دوستی گرگ و میش مرگ است

 حاجی‎صادقی گفت: برخی با اندک فشاری که به کشور تحمیل می‎شود می‎گویند سازش کنیم اما آنان باید این سطحی‎نگری را کنار بگذارند و بدانند که خاصیت دشمن دشمنی است و عاقبت دوستی گرگ و میش مرگ ا