- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

استعفا بده نیستم/ دوست دارم برکنارم کنند!

 

 

آب پاکی کفاشیان روی دست منتقدان؛ مرجع : سايت خبری جوان آنلاين   رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اهل استعفا دادن نیستم و دوست دارم برکنارم کنند.۰۸:۵۶

جوان آنلاین: علی کفاشیان در گفت‌وگو با بخش خبری ۲۰:۳۰ در خصوص مسائلی که در مورد استعفایش مطرح شده اظهار داشت: در فدراسیون فوتبال استعفا و برکناری مطرح نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که انتقادهایی هم اکنون از فدراسیون فوتبال صورت گرفته خاطرنشان کرد: من سؤالی دارم و آن این است که چه کاری باید انجام می‌دادیم که کوتاهی کرده باشیم.

کفاشیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه اتفاقی باید در فدراسیون فوتبال رخ دهد که علی کفاشیان استعفا دهد، یادآور شد: اهل استعفا نیستم ولی می‌توانم بگویم اهل کدام شهرستانم! به هیچ عنوان این کار را انجام نمی‌دهم. دوست دارم برکنارم کنند که این موضوع نیز توسط مجمع و اعضای آن باید صورت گیرد. تاکنون چند بار اعضای مجمع نامه‌هایی نوشته‌اند، اما به سرانجام نرسیده است.

اخیرا تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و جوانان و همچنین فوتسال با ناکامی روبه رو شده‌اند که این امر باعث شد انتقاداتی علیه عملکرد فدراسیون فوتبال صورت بگیرد و برخی از مخالفان خواستار استعفای علی کفاشیان شدند که رئیس فدراسیون فوتبال این امر را غیرممکن می‌داند.