- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

آیت الله قربانی:امیدواریم رضایی با همین روال در آینده موفق شود .

 

در دیدار با ‌نماینده ولی فقیه در استان گیلان ‌محسن رضایی: ایران با تمام توان تحریم‌ها را خنثی می‌کند‌

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تا‌کید بر اینکه ایران با تمام توان تحریم‌ها را خنثی می‌کند‌، گفت: امروز برای کنار زدن و خنثی کردن تحریم‌ها باید از توان تمام نیروهای کشور استفاده شود.   

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن رضایی لحظاتی قبل در دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت مهم‌ترین مسایل استانی، کشوری، منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار داد.

 وی با اشاره به شرایط تحریم کشور اظهار کرد: در این شرایط باید بیش از پیش از توان نیروهای انسانی کشور برای مقابله با تحریم‌ها بهره گرفته شود.

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همانگونه که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نیروی انسانی مزیت نسبی کشور بود و رزمندگان ما در دفاع مقدس توانستند به سازماندهی و سلاح دست یابند و تجهیز شوند و تهدید تجاوز دشمن را خنثی کنند و به گونه‌ای آن را عقب برانند که با ساختار دفاعی قدرتمند ما مواجه شود، امروز نیز برای کنار زدن تحریم‌ها باید از تمام توان نیروهای کشور استفاده شود.

 وی به قیام نهضت جنگل میرزا کوچک اشاره کرد و گفت: در نهضت جنگل میرزا کوچک و یارانش ابتدا با داس و دیگر ابزار کشاورزی قیام را آغاز کردند و بعد اسلحه به غنیمت گرفتند که مصداق پیروزی خون بر شمشیر بود.

 رضایی با تصریح بر اینکه این اندیشه و تفکر است که توطئه‌ها را خنثی می‌کند، ضرورت به‌کارگیری از نیروهای انسانی در مقابله با تحریم‌ها را مورد تاکید قرار داد.

 نماینده ولی فقیه در گیلان نیز رضایی را از نیروهای انقلابی و دوران دفاع مقدس خواند و اظهار کرد: ایشان خدمتگزاری صدیق هستند.

 آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، ویژگی مهم و بارز محسن رضایی را ولایت‌پذیری عملی وی دانست و تصریح کرد: رضایی این ویژگی را در مقاطع مختلف نشان داده است.

 وی خاطرنشان کرد: امیدواریم رضایی با همین روال در آینده موفق شود و در خدمت اسلام و مردم باشد.