- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

آیا قیچی های هاشمی روبانی از فتنه جدید خواهند برید؟!

 اختصاصی احرارگیل [1]/ علی مطهری که اینروها در ایجاد ناامنی یکه تازی می کند به همراه مرشد خود نعل اسبی به نهادهای زیر نظر رهبری معظم انقلاب بویژه صداو سیما و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و… حمله ور شدند تا بخیال خود ، مردم و نخبکان این ملت قادر به شناسایی  غبارها و توطئه های ریز و درشت شان نباشند.

هاشمی برای تطهرخود صداو سیما و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سیبل حملات خود قرارداده ، چرا که اینان از جمله منادیان حقیقی 9دی  و نقش شان در کنار رهبری های حضرت آقا و قیام مردم ولایت مداردر خاموش کردن فتنه88، بی بدیل بود. ونیز آثار و اسناد مثبته ای در سینه دارند که اگر روزی آشکار شود باید خیلی ها ازدنیای کنونی شان رخت بربندند!

آنچه اینروزها باید ازحملات پی در پی حامیان اصلی فتنه88 دریافت؛ اینکه این ماجرا و سناریو سازی ها و آتش تهیه ریختن های هاشمی و نوچه هایش به این خاطر است که تنور فتنه گری، آشوب و اغتشاش جامعه هدف خود را گرم نگه دارند برای روزی که حکم فرزند فتنه گرش (م.ه) به تحریردرآید و ابلاغ شود .

 

از این رو می توان رها سازی پیاده نظام های هاشمی در مجلس و رسانه ها را نوعی نواختن آهنگ هشدار به نظام و قوه قضائیه (که هرکدام از این پالس هاچون نامه «بدون سلام و والسلام» پیامی خاص دارد) دانست برای تبرئه آقازاده فراری که چنانچه قضات عدالتخواه قوه قضائیه با بی توجهی به فشارها حکم انقلابی خود را برای آقازاده فتنه گر صادرکردند این پالس ها سرآغازی باشد برای فتنه ای جدید و البته به خونخواهی فرزند برومند آقای هاشمی .

هاشمی چناچه ابطحی در دفاعیاتش آورده: (… آقای هاشمی رفسنجانی هم که انتقام از آقای احمدی نژاد در مرحله اول به دلیل اختلافات این چند سالشون و به نوعی هم انتقام از رهبری.تمام این‌ها دلایل این اتفاقات بود.1) تحت هیچ شرایطی دست ازانتقام از آنچیزی که ابطحی به درستی اشاره کرد و آگاهان سیاسی از بعد انتخاب حضرت آقا به سمت رهبری این امت اصراردارند نکشیده و نخواهد کشید.

مهمتر اینکه این روش(گرم نگه داشتن آتش فتنه) می تواند آزمونی نوین باشد برای زمانی که نظام کاسه صبر و تحمل اش بسر آید و بخواهد سران فتنه را محاکمه کند که درآن صورت نیز پای شخص هاشمی بعنوان فرمانده اصلی قرارگاه فتنه، همسر ، فرزندان و نوه های شریف اش! (که برخی ها تا شانزده نفر ازخانواده هاشمی رفسنجانی را در ماجرای فتنه 88 دخیل دانسته اند) به میان آمده و باید بازجویی و همراه با سایر سران فتنه محاکمه شوند.

با اینهمه باید به انتظار نشست و دید که آیا قیچی های هاشمی روبان جدیدی از فتنه ای نو را خواهد برید؟!