- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

یارانه ها را نصف کنید، احمدی نژاد رو میاریم ها! / لغو مجوز «تک خوانی» اصولگرایان گیلان

بارها و بارها محضر شما بزرگواران عرض کردیم که بسته هفتگی احرارگیل [1] ،شنیده است ، شنیده ها هم ممکنه صدق و کذب توش باشه!. عرض کردیم که شنیده های ما باورکردنی نیست . نرید اینا رو به دل بگیرید و برای قیامت خودتون آش داغ بپزید!! امروز که هیچ، میگذره؛ فردای قیامت خیلی گرفتاری داره ها؟!

یارانه ها را نصف کنید ، احمدی نژاد رو میاریم ها؟!

13920715162013797_PhotoL [2]

از روز اول هم دولت یازدهم با یارانه نقدی میانه خوبی نداشت و هرچه برای حذف یارانه ها زد ، به در بسته خورد .گفتند 10میلیون یارانه بگیرثروتمند داریم اگه قانون داشته باشیم یارانه ثروتمندان را حذف می کنیم  مجلس هم حرفشان را قبول کرد و  اینرا قانون کرد . قانون رفت تو دولت ولی چون ثروتمندان جزء افتخارآفرینان اقتصاد ؟؟؟؟ هستند قانون مصوب مجلس در دولت یازدهم به خواب رفت!! کسی جرئت بیدار کردنش راهم ندارد… حالا اگه مجلس قانون  حذف یارانه ثروتمندان رو تصویب نمی کرد بیا و ببین!!.

الانه؛ رفقای دم دستی  مجلس نشین دولت میگن بیائیم 60% یارانه ؛ یارانه بگیران را حذف کنیم !

یکی هم از اون ته سالن بلند شده و گفته یارانه ها رو نصف کنید ؛ !خب این یعنی اینکه پا تو حلقوم طرفداران اقتصاد مقاومتی «بینوایان جامعه»بذاریم . یعنی جنگ آغاز شد!! جنگ بین صندوقچه داران و قمقمه داران ، یعنی آغاز جنگ بین حامیان اقتصاد«کنیزی» و اقتصاد«مقاومتی»…

خب چه اشکالی دارد دولته دیگه؛ دولت «تدبیر و امید»، تدبیر برعلیه قمقمه داران و امید برای صندوقچه داران… یکی از اینطرفی ها اومد نزدیک گوش ما با لطایفی ، گفت: ملت ناراحت نصف شدن و حذف شدن یارانه ها نباشد ما دوباره احمدی نژاد رو میاریم!! چند برابرش جبران میشه/ … تابعد

 

لغو مجوز «تک خوانی» اصولگرایان گیلان

f9a27ad8c67ff2f10e548ff0378d0ebf [3]

میگن برخی بزرگان اصولگرای حزب اللهی کشور (که نمایندگانی از تشکل های گیلان هم بودند) درتهران دور هم جمع شدن و پس از بررسی راهکارها و دغدغه های انتخابات آتی به این نتیجه رسیدند که نه درتهران و نه در استانها اصولگراها تک خوانی نکنن!

میگن در این نشست 15گروه از نقش آفرینان اصلی گروههای حزب الله حضور داشتند و در گام نخست از رسانه های  اصولگرا و حزب الله خواستند که دور هم آیند و تک خوانی ها را کنار بذارند. به کاندیداهای احتمالی هم حوادث انتخابات قبل را متذکر شدند و تاکید کردند که اینبار «دور زدن و بوق زدن» ممنوع است …

خیز دوباره شورای راهبردی حزب الله گیلان!

1543808613 [4]

برگ سبزی که اینروزها داره تقدیم جوونهای دو آتشه حزب اللهی گیلان میشه اینه که شنیدیم شورای راهبردی حرب الله گیلان دوباره خیزبرداشته ، راست و دورغ اش با راوی ؛ او می گفت: شورا جلساتی هم داشته است ولی از خروجی آن چندان خبر درخور توجه ای دشت نشد!!

… بعد از انتخابات ریاست جمهوری تقریباً سکوت اختیار کرده بودند و بیشتر اوضاع را رصد می کردند. خاموشی شورای راهبردی حزب الله گیلان چه نتیجه ای را دربرداشت برما پوشیده است ولی اینکه دوباره آهنگ حضوری کسترده تر از قبل سر می دهند دلگرم کننده است.

حتماً عملکرد شورای قبل را پالایش کرده اند که مصمم تر وارد میدان شده اند… ما نیز به انتظار می نشینیم تا دبیری، سخنگویی بیاید از نشست هاشون برای مردم بگویند.

… امیدواریم شورای راهبردی حزب الله گیلان مثل دولت که حل مشکلات داخلی را به موضوع هسته ای گره زده، حل مشکلات داخلی استان را به موضوع مصلحت پایتخت نشینان گره نزند…/ فعلاً

 

جولان زیرزمینی‌ «رد صلاحیت شده های گیلان»برای انتخابات آینده

th [5]

آه آه اینا چه دور برداشتن؟ یه تنفسی  از سوی برخی دولتمردان به اینا دادند چه مثل سرعت صوت به سراغ یارگیری میرن اینا؟! رحیم آباد ، سیاهکل و لنگرود نداره ؛ مثل سونامی دارن اخلاق را زیر می گیرن. یکی رفته تو رحیم آباد به رییس تازه منصوب شده اش گفته غمت نباشه، برای انتخابات آتی ….میلیاردکنار گذاشتیم

میگن یکی از حضرات نماینده ادوار شهرستان هم که قدیما در نجواها بد «صوت و صدا» هم نبود تو این نشست حضور داشته وچه ها که ….

؛میگم اعضای محترم شورای نگهبان استان مواظب این رد صلاحیت شده هایی که استراحت کردن و زیادی هم انژری  کسب کردن باشن که مبادا انرژی مضاعف شون کار دست مسائل اخلاقی جامعه بده و خیلی چیزها رو دود هوا کنن!!

نصب مجدد «دوربین» در «حاشیه» پارک قدس رشت

ear-clip-art-14 [6]

اول خدمت شما همراهان عرض کنیم که مراد ما از «دوربین» در بسته شنیده ها [7] یعنی گوش وایستادن یعنی حساس شدن روی «مرکز» یا «موضوعی» مهم و…

با تغییری که دریکی از نهادهای انقلابی استان صورت گرفت . شنیدیم که موتور وحدت بالانشینان معنوی استان دوباره داره  شتاب می گیره…

ماکه بخیل نیستیم اما اگه برخی «شرخرها» و افرادی که موجودیت خود را سر برهم زدن نشست های وحدت بخش بزرگان می بینند؛ بذارند!

میگن عزیزی که آستین وحدت بزرگان گیلان را بالا زده تا «رگ اصلی» اختلافات شونو پیدا کنه «معتمد»همه ی طیف هاست

ماندیم ما بسته ایی ها که در نزدیکی های شب عید و کمبود امکانات چگونه دوربین جدیدی بخریم و دوباره در حاشیه پارک قدس رشت نصب کنیم تا گزارشات زنده و مستقیم دریافت کنیم. دوربینی که سیگنال بده و دم به ساعت قطع و وصل نشه!!

میگن  بزرگان دارند برای نشست مشترک شب عیدی آستین بالا میزنن تا یه عیدی «مشت» به دلدادگان وحدت بزرگان ولایی گیلان بدهند، اگه موتورشون در سربالایی کم نیاره و آب و روغن قاطی نکنه!!

 

 آقای «نماینده »پا تو کفش ما گذاشت!

14-8-6-113091 [8]

شنیدیم یکی از نمایندگان گیلان در مصاحبه با یه خبرگزاری مطالبی رو نقل کرده که بیشتر شبیه بسته شنیده های احرار [7] ماست ! حالا چرا میان اینهمه دولتمردان ،سخنگوی دولت، استاندار، معاونین حتی رییس مجمع نمایندگان گیلان یه نماینده میاد سفر هیات دولت و رییس جمهور به گیلان را رسانه ای میکنه؟!؛ بماند، ولی مدیر بسته شنیده های [9] ما اعتراض داشت که این آقای نماینده اومده پا توکفش ما گذاشته!

چکیده مصاحبه  آقای نماینده رو ملاحظه بفرمایید:

 پیش بینی(شنیده) می شود که گیلان میزبان رییس جمهور باشد.

رییس جمهور ظرف دو تا سه ماه آینده به گیلان سفر می کند

پیش بینی (شنیده) می شود که سفر رییس جمهور به استان گیلان در نیمه اسفندماه (صورت پذیرد)

معاون اول گفت گیلان از تقدم های سفر رییس جمهوراست

سفرمعاون اول مقدمه ای برای یک سفربود

هنوز به طور قطعی نمی توان گفت!!

(شاید)تاپایان سال!!

(شاید)درابتدای سال آینده

هنوز بین مسئولان استان و کشور برای تعیین زمان دقیق سفر رییس جمهور به استان اختلاف وجود دارد

در صورت توافق، رییس جمهور در آینده نزدیک به گیلان سفر می کند و…

/خب، آقای نماینده ! شنیده ای که قطعی نشده ، اینهمه اما و اگر توش هست و به قول شما بین مسئولین هم اختلافه ؛ مجبوری رسانه ای کنی؟!! رسانه ای کردن اینگونه شنیده ها برای مسئولین امنیتی استان دردسرساز نمیشه؟  …./فعلاً