- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

«موش مردگی» حامیان فتنه در بدنه دولت برای انتخابات

سی و پنجمین بسته شنیده های سیخونکی احرارگیل [1]پس از قدکشی برف حتی در جلگه های خزری گیلان ؛ از زورآزمایی سرمای استخوان سوز اصولگرایان با گرمای تشکیل «تعاونی های وحدت»  گروه های همسو بعد بدو بدو اصلاح طلبان گیلان در بازسازی مجدد تشکیلاتی و «موش مردگی» اصحاب فتنه؛ حکایت ها دارد، بشنوید:

کنسرت «ویژه برنامه های انتخاباتی» اعتدالیون در گیلان

 download [2]

شنیدیم کم کم برنامه های احزاب و جناحهای سیاسی بسمت اجرایی شدن پیش میره و خیلی ها که تکیه برمسند امور دارند فعالیت شان زودتر از دیگران هم آغاز شده است.

از جمله این احزاب که برنامه های مدون خود را عملیاتی کرده و داره قرار مدارهای خود را با تیم های همسو می بندند اعتدالیون گیلان هستند که درگیلان تدبیر و امیدشون میداندار اصلی اجرای برنامه هاست. یکی از برنامه های مصوب شان هم اجرای کنسرت های جذاب است که پای برخی افراد مسئول فرهنگی با مجوزهای کیلویی اش داره در این میان خود نمایی میکنه!! مثل مجوز رقص و پایکوبی های اخیر پسر و دختر در…

راستی شنیدید دولت در این قحطی سال پول و پلو ؛ دربودجه 94 تقاضای اعتبار60میلیاردی برایNGOها کرده بود؟ اصلاًسیاسی نبودها؟! نه، فکربد ممنوع!!/ فعلا تا اینجای مطلب پیشتون امانت بمونه تا بعد

جان؟

اصولگراها چه بکنند؟!

در مقابل اینایی که دارن برعلیه فرهنگ ما داعشی عمل می کنند باید سرود جدید قاسم سلیمانی رو دسته جمعی خوند! قضیه جن و بسم الله رو شنیدی؟ آره…

وقتی دولت یازدهم برای اصلاح طلبان یک «سرمایه» است

43475 [3]

 وقتی می شنویم رد صلاحیت شده های اصلاح طلب برای ایجاد ساختاری جدید با اشتها شهر به شهر می گردند تا شکاف های بی اعتمادی  را لاپوشانی کنند و ساختارجدید ایجاد کنند آدم شک می کنه که در بالا چه خبراست؟ دولت یازدهم چه ویتامینی به آنها تزریق کرده که  اینا نفس پیدا کردند و بدو بدو هدفگذاری آنان تسخیر مجلس دهم شده آنهم  تا 200کرسی!!

آنها میگن دولت اعتدال مجلس همسو میخواد، یعنی مجلس اصلاح طلب. آنها میگن همانطوریکه ما اعتدال را برکرسی دولت نشاندیم آنها هم

باید دین خود را نسبت به اصلاح طلبا تا 200کرسی ادا کنند!!

میدانداری آشکارای عارف در پایتخت . تشکیل شورای اصلاح طلبان در شهرستانها با رای گیری (که اخیراً برپایی علم اصلاح طلبان درگیلان به شهرستان تالش  رسید ؛ هرچند آقا معلم با دانش آموزانش دررای گیری شرکت کرد – در میان اعتراض حاضرین-  ولی به مراد دل خود رسید) و… هرچه هست اصلاح طلبان دولت یازدهم را برای خود یک «سرمایه» می دانند تا با استفاده از این سرمایه خود را آرام آرام به نظام تحمیل کنند.

 ضرورت تشکیل «تعاونی های وحدت» اصولگرایان برای انتخابات

IMG14570577 [4]

دکتر محسن رضایی بعد آزادسازی خرمشهر در مصاحبه ای می گفت: اگر فقط یک گردان آماده داشتیم بصره فتح می شد…  یکی از نمایندگان مجلس هشتم بعد انتخابات، یکی از دلایل شکست خود را بی پولی عنوان می کرد و می گفت : اگه … تومان دیگه پول داشتم کارتمام بود (فاصله اش بانماینده کنونی بسیارناچیزبود) شاید او راست می گفت … اما برای انتخابات سال آینده چی؟ نقش پول و سرمایه در انتخاب افراد چقدرموثراست؟ یکی از نمایندگان کنونی مجلس می گفت: برای مجلس دهم هر کاندیدا حداقل 200میلیون پول نیازدارد!

اگر واقعاً پول برای انتخابات آینده اینقدر مهم هست که هست پس از الان باید حامیان اقتصاد کینزی، اقتصاد لیبرالی و باند ثروت و قدرت را فاتحان مجلس دهم بدانیم ! مگر اینکه اصولگرایان  و طرفداران اقتصاد مقاومتی هرچه سریعتر «تعاونی های وحدت» برای طرفداران خود راه اندازی کنند

انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باخت اصولگرایان را درپی داشت بی شک یکی از دلایل عدم فتح نادیده گرفتن «تعاونی های وحدت» بین خودی ها بود به برخی از جنگ های روانی شایعه سازان باند ثروت و قدرت در ایام انتخابات ریاست جمهموری توجه کنید که چگونه مخ مردم را زدند:

شایعه سازان می گفتند:

روحانی یعنی هاشمی؛  هاشمی یعنی پول ، پس اگر روحانی رییس جمهور بشه وضع ما خوب میشه!!

روحانی یعنی بازار؛ بازار یعنی هاشمی؛ هاشمی یعنی پول پس اگر روحانی رییس جمهور بشه وضع ما خوب میشه!!

روحانی یعنی هاشمی؛ هاشمی یعنی رفاقت با عربستان ، عربستان یعنی افزایش قیمت نفت ،افزایش قیمت نفت هم یعنی اینکه روحانی بیاد ، پس اگر روحانی رییس جمهور بشه وضع ما خوب میشه!!

روحانی یعنی هاشمی،هاشمی یعنی اصلاح طلبان و فتنه گران، اصلاح طلبان و فتنه گران هم یعنی حمایت آمریکا و حمایت آمریکا هم اینکه ما به دروازه بهشت  در دنیا می رسیم و…پس اگر روحانی رییس جمهور بشه وضع ما خوب میشه!!

روحانی یعنی هاشمی، هاشمی یعنی پمپاژپول همه ی مخالفین نظام برای بهبود سرمایه و سرمایه گذاری داخلی …پس اگر روحانی رییس جمهور بشه وضع ما خوب می شودو… شاید شما 10مورد براین موارد اضافه کنید اماچی شد؟ کدامیک تحقق یافت؟!!

خب، آنها بااین شایعه ها و ایجاد جنگ روانی توانستند خود را به مسند ببینند. حال آنکه هیچیک از وعده ها تحقق نیافت . نان مردم آجرشد . اقتصاد مردم فلج . قیمت نفت هم (نوبرانه )به بشکه ای 42دلار رسید . هاشمی هم  نه زنگی به عربستان زد و نه تکانی خورد !!.آمریکا هم … اینا رو در مذاکرات گرفت و چیزی به اینا نداد. بازار هم که … و…

… هاشمی استاد جنگ روانی است او شاید این راه را (فلج کردن مردم و تحت فشار دادن آنها) برای کسب کرسی های مجلس دهم برای خود و اتحاد اصلاح طلبان یک نیاز می داند شاید او معتقد است امروز هرچه مردم در فقر و کرسنگی و فشار باشند قدرت چانه زنی برایشان مهیاترمی شود و در انتخاباتها با پول و زور؛ زودتر به کرسی می رسند و دست آخرهم بگویند ما می خواستیم فلان کار را انجام دهیم ولی نذاشتند!! مثل همین خالی شدن پشت جبهه ای که روحانی رییس جمهور ندای آن را اخیراً بلند کرد که ماداریم در خط مقدم می جنگیم ولی از پشت به ما….!!

یکی از راههای غلبه براینگون جنگ روانی  تشکیل «تعاونی های وحدت» است که اصولگرایان برای انتخابات آینده باید به آن اهتمام ورزند

«موش مردگی» حامیان فتنه در بدنه دولت برای انتخابات

1418826199_3 [5]

موش مردگی یکی از روشهای جنگ روانی است که حامیان فتنه پس از قدکشی در بدنه دولت یازدهم هراز چندگاهی چشمان خود را باز ،اوضاع را رصد وخود را به رخ می کشند و دوباره خود را به آن دم می زنند!! موش مردگی فتنه گران امروز بهترین محل کسب امتیاز شده برای آنانی که می خواهند برای ادامه بازی درلیگ حضوری مستمر داشته باشند.

حالا دولت اعتدال گرایان مدعی دیگری هم پیدا کرده. آنها هم چون اصلاح طلبان معتقدند که اگرآنها آن بلارا برسر نظام  در فتنه 88 نمی آوردند و رفقایش تمام قد پشت شعارهای روحانی در انتخابات نمی ایستادند اعتدال عرضه قدکشی و تصاحب دولت را نداشت! روحانی باید برای اینگونه موش مردگی ها فکری اساسی بکند…

آیا  راست می گویند و دولت بدهکار همت آنهاست؟ آیا دولت اعتدال راه نفوذی برای رسیدن فتنه گران به قدرت و چانه زنی با نظام مهیا می کند؟ روحانی تاچه اندازه فتنه را خط قرمزنظام می داند؟

آگاهان و نخبگان سیاسی براین باورند که جریان فتنه در بدنه دولت یازدهم نفوذ قابل توجهی به دست آورده است . مسئولان دولتی چشمان‌شان را بایدباز کنند… شعارهای برخی حامیان فتنه از درون دولت شنیده می شود  «رمزگشایی از فساد ابوذر و سلمان»، «حذف شورای نگهبان از قانون اساسی و « حذف ولایت فقیه از نظام جمهوری اسلامی» را می توان از جمله موش مردگی های فتنه دانست که به نظر میرسد در درون برخی افراد دولت رواج داده  شده بدون اینکه خود را آشکارکنند.چرا؟

زیرا آنها بخوبی می دانند که طرح‌های آمریکایی را «ابوذر ها و سلمانها مچاله می کنند . می دانند که ابوذرها و سلمانها  حادثه مهم  فتنه ۸۸، را از دامان نظام پاکسازی کردند

می دانند که ابوذرها و سلمانها در لبنان، سوریه، عراق، فلسطین، غزه، کرانه باختری، یمن و همه جای دنیا حمایت از محرومان و مستضعفان جهان را بر سینه ها  آشکار کرده اند.درمورد سایر شعارهای حذفی هم اینگونه است… لذا درصددندآنان را قطع کنند

 … ناتوانی ، زبونی ، ضعف و نیازمندی دروغین و ساختگی یاهمان موش مردگی جنگ نوین روانی اصحاب فتنه است که می تواند دل هر مخاطب را آب کند! چیزی که اخیراً در الفاظ برخی اصلاح طلبان به وفور دیده می شود و آخرینش  را می توان در سخنان سید هادی خامنه ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام دید …

آقای نماینده!  آیا وام چایکاران پرداخت شد؟ [1]

2221-300x184 [6]

تنها چند روز مانده به سخنرانی دکتر دولت نشین ما در 22بهمن به دعوت یکی از سایت های میرزابنویس بخط شد تا سراسیمه خبر«پرداخت وام چایکاران» توسط دکتر دولت نشین گیلانی ها را بروز رسانی کند، چیزی که تاکنون محال شده است!!

خودشیرینی آقای نماینده؛ استاندار و سایت های میرزا بنویس و سهم خواه و فرصت طلب درآستانه سفر نوبخت به گیلان و …. این اواخر هم مصاحبه آقای رییس سازمان … که گفت 3روز دیگه وام پرداخت میشه ….

سوال اینجاست که چرا میرزا بنویس ها خاموش شدند و نمایندگان ملت از رنج کشاورزان چیزی نمی گویند؟!!  آیا وعده های توخالی عملی شد؟!

 بشنوید: نماینده مردم … در مجلس شورای اسلامی با قدرانی از نوبخت, از رفع مشکل پرداخت به زراعی چایکاران خبر داد و افزود:دکتر نوبخت دستور دادند که این مشکل برطرف شود و دیگر از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد. آقای نماینده! مشکل حل شد؟ وام بهزراعی چایکاران پرداخت شد؟! آخه مجبوری…!!

رییس یه سازمانی هم 29بهمن آمد روی خط سایت ها و یه مصاحبه جانانه ای کرد و گفت: وام به زراعی تا 3روز آینده واریزمی شود!!

رئیس سازمان … با بیان اینکه ۲۵ میلیارد تومان برای انجام عملیات به‌زراعی باغات چای در نظر گرفته شده است، گفت: این اعتبار حداکثر در ۲ تا ۳ روز آینده به حساب چای‌کاران واریز می‌ شود.

توجه کنید اولاً از 60میلیارد رساندند به 25 میلیارد و بعد همان هم با بارش برف اخیر یخ زد و رفت پی کارش…

حالا آقای نوبخت  در لایحه بودجه سال آینده از مجلس تقاضای 60میلیارد اعتبار کرده برای NGOها….  البته مجلس دست سیاسی کاری اش رو خوند و پا ی فشرد برجایی که ….

تنش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه یکی از نمایندگان !

1 [7]

شنیدیم که نماینده محترم یکی از شهرهای شرق گیلان که تجربه شهرستان کردن زادگاه خود را درکارنامه دارد. ایندوره هم ابتدا تشکیل استان جدید را به رخ مردم و مسئولین استان کشید و  اخیراً هم…

رفته در یکی از بخش هایی که بوی باروت میداد برای شهرستان شدن، پیش از خطبه های نماز جمعه شروع کرد به فوائد شهرستان شدن بخش ها سخن گفتن ، مردم ابتدا فکر می کردند آقای نماینده کاری دراین راستا براشون انجام داده ولی هرچه می گذشت این ناراحتی و عصبانیت بود که پیچ پیچ را دربین مردم رونق می داد تا اینکه ایشون گفت فلان بخش برای شهرستان شدن نسبت به بخش شما مستحق تر است بیخودی استشهاد یه و امضاء جمع نکنید و اینا… گفتن این جملات همان و قیام کردن یکی از جانبازان برعلیه سخنان آقای نماینده هم همان!

نتیجه … چه پیش آمد؟

راست و دروغش با راوی ولی شنیدیم که سخنان نماینده ناتمام ماند وتنش بالا گرفت…

خب آقای نماینده مجبور بودی این فرمایشات رو اینجا مطرح کنی؟ خب می رفتی اینا رو تو نمازجمعه همان بخشی می گفتی که براشون جذاب بود و شادی آور…حالا چرا گیردادی به استان شدن و شهرستان شدن و اینا؟!

آبرو ریزی در همایش استانداری ؟!!

download [8]

شنیدیم برخی ها استاندار را که در دسترس ندیدند خود را همه کاره قلمداد کردند. همایش به این مهمی رو حالا چرا آقای استاندار جا خالی داد برما پوشیده است ! ولی هرچه بود شورای رشت خود را خواهر خوانده استانداری می دانست و رفت جلو… مدیران کل یکی یکی وارد سالن شدند. هرکه زودتر وارد سالن می شد کنجکاو تر!، صندلی های جلوی همایش برای اعضای شورای شهر رزرو شده بود و اتیکت گذاری…!

برای مدیران کل و فرمانداران هم ردیف های 2و 3 در نظر گرفته شده بود که …

وای چه واویلایی می شد اگه فرمان حمله برداشتن اتیکت ها به مدیران کل از سوی آقای معاون داده نمی شد!! کرفتی ؟! مدیران کل و فرمانداران می گفتند جایگاه اعضای شورا از ماهم …!!

باهمه اینحال تعدادی از مدیران کل به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند…