- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

محمدرضا قاسمی (عضو سابق شورای شهر رشت) خرداد امسال دستگیر شد

به گزارش احرارگیل [1]، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین نتایج بررسی پرونده برخی از اعضای دوره سوم شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: پرونده دوره سوم شورای شهر رشت مورد بررسی قرار گرفت و حکم نهایی و قطعی برای سه نفر از اعضای آن صادر شد.

وی افزود: محمود مباحی به هفت سال زندان و ۲۰ ضربه شلاق و جزای نقدی یک‌میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان محکوم و در خرداد ماه جاری دستگیر و روانه زندان شد.

۵۳zd0mc [2]

 

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی رشت گفت: محمدرضا قاسمی نیز به ۵ سال حبس و ۲۰ ضربه شلاق و ۳۰۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم و خرداد امسال دستگیر شد.

images [3]

وی با بیان اینکه نفر سوم شورای شهر رشت متواری است، افزود: غلامرضا هاتفی به اتهام رشوه به ۱۰ سال حبس و بیش از یک‌میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد و اکنون متواری بوده و قانون به دنبال دستگیری اوست.

۴t8bpzm [4]

مصطفوی‌نیا با اشاره به اینکه قانون به سراغ ضامن‌های هاتفی رفته است، خاطرنشان کرد: هاتفی ۴ میلیارد تومان ضامن داشت و در زمینه دستگیری وی اقدام‌های خوبی انجام شده است.

وی از دستگیری مدیر کل تعاون روستایی سابق گیلان خبر داد و یادآور شد: حکم «مهرزاد عبدالله‌زاده» مدیر کل قبلی تعاون روستایی گیلان قطعی و به ۳ سال حبس محکوم شده است.

دادستان انقلاب اسلامی عمومی رشت با بیان اینکه عبدالله‌زاده دستگیر و اکنون در زندان بسر می‌برد، متذکر شد: اتهام این مدیر کل رشوه است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۵ نفر به دلیل جرایم سنگین در زندان هستند، خاطرنشان کرد: زمانی که حکم متخلفان قطعی باشد رسانه‌ها در انتشار آن مشکل نخواهند داشت و اکنون تمام احکام محکومان قطعی و صادر شده است./فارس