- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

دشمن به دنبال تفرقه و دو دستگی بین ملت ایران است

به گزارش احرارگیل [1]، سردار محمدعلی حق‌بین فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان  امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان سیاهکل، ضمن تسلیت به خانواده‌های حجاج ایرانی کشته شده در منا که در بین آن‌ها چندین گیلانی نیز دیده می‌شود، اظهار داشت: این حادثه تلخی بود که تمامی مسلمانان را آزرده کرد.

وی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال دعوا درست کردن است، گفت: نباید به‌دنبال اختلاف باشیم و باید به فرموده امام راحل با یکدیگر وحدت داشته باشیم.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد از موضوع هسته‌ای استفاده کرده و در داخل کشور با تفرقه و دو دستگی ملت غیور ایران را از همدیگر دور کند.

سردار حق‌بین بیان کرد: مسئولان کشور تصمیم‌گیری می‌کنند و ما نیز بنا به فرمایش رهبرمان به‌ دنبال آن‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: رقبای انتخاباتی باید فردای انتخابات به هر کسی که پیروز انتخابات می‌شود تبریک بگویند و با این کار هم‌دلی و هم‌زبانی را تقویت کرده و موجب پیشرفت کشور بشوند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: وقتی‌که شخصی فرماندار می‌شود پشت آن بمانیم و با آن کمک کنیم تا مشکلات را برطرف کند البته باید نظاره‌گر نیز باشیم که اگر شخصی به آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری خیانت کرد آن را از خود دور کنیم.

سردار حق‌بین با بیان اینکه آمریکا به ایران حمله نخواهد کرد، ابراز کرد:  آمریکایی‌ها از ما می‌ترسند و فقط در حد حرف جمهوری اسلامی ایران را تحدید نظامی می‌کنند اما ما تحت امر ولایت فقیه، تمامی توان خود را برای دفاع همه جانبه از میهن عزیزمان به کار گرفته‌ایم و آمادگی کامل برای رویارویی با دشمنان را داریم.

وی با بیان اینکه نمی‌گذاریم تا نا امنی در داخل کشورمان بیاید، گفت: جنگ‌هایی که در افغانستان، عراق، سوریه و یمن به وقوع پیوست برای این بود که جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: دشمنان زمانی‌که انقلاب اسلامی ایران نوپا بود؛ طولانی‌ترین جنگ را به ما تحمیل کردند و تمامی قدرت‌های جهانی نیز با رژیم بعث عراق همکاری کردند.

سردار حق‌بین خاطرنشان کرد: ما هم اکنون علوم و فنون زیادی را به دست آورده‌ایم و در بسیاری از عرصه‌ها از غربی‌ها بالاتر هستیم و آن‌ها نیز می‌دانند که ما به چه توانمندی‌های علمی دست یافته‌ایم.

وی افزود: ما به فناوری‌های پیشرفته‌تری از انرژی هسته‌ای دست یافته‌ایم اما دشمنان می‌خواهند که ما زیردست آن‌ها باشیم، به همین جهت موضوع هسته‌ای را بهانه کرده‌اند.

منبع: تسنیم [1]