- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

جلسه ای که آقای شهردار افتخار نداد!

به گزارش خبرنگار احرارگیل [1]، صبح دیروز با دعوت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت قرار بود در نشستی دغدغه مندانه مجموعه های فرهنگی و مذهبی شهر رشت با شهردار این شهر جلسه ای را برگزار نمایند که این جلسه با بی اعتنایی شهردار و ترک سالن جلسه توسط مدیران فرهنگی لغو گردید.

هرچند این عمل شهردار مسبوق به سابقه بوده و حتی نیمه کاره گذاشتن نشست با رسانه ها را در کارنامه خود داشت. اما بی توجهی به این نشست قدری عجیب به نظر می رسید!
این جلسه  که قراربود رأس ساعت ۱۰ صبح در سالن جلسات شهرداری رشت برگزار گردد، پس از گذشت یک ساعت از زمان تعیین شده نه از شهردار خبری بود و نه از اطلاعیه ای که….

سر انجام حاضرین در سالن جلسه ، با توجه به بی احترامی صورت گرفته و تلقی دغدغه مند نبودن برخی مسئولین نسبت به امورات فرهنگی ارزشی، سالن جلسات را به نشانه اعتراض ترک کردند و جلسه آغاز نشده به پایان رسید.
این حرکت بنوعی مانع از ایجاد فضایی تعاملی و استفاده ازظرفیت های مدیران فرهنگی شهر به حساب می آید. استفاده شهردار از نخبگان  خوشفکر و دردمندان عرصه  فرهنگی شهر در مهمترین مسأله ی به فرموده رهبر انقلاب یعنی “فرهنگ” می تواند خلا های بزرگ این شهر را پر نماید. خلأ هایی که فقط باید از بطن مردم ریشه یابی و حل شود.