- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

حمایت منافقین از جنایت آل‌سعود

به گزارش احرارگیل [1]،فاجعه منا که در پی بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی سران آل‌سعود و جنگ قدرت پنهان بین «محمد بن نایف» ولیعهد عربستان و «محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد و وزیر دفاع این کشور اتفاق افتاد، خشم و انزجار عمومی مسلمانان جهان را در پی داشته است.

در این فاجعه بزرگ بیش از ۴ هزار نفر از زائران خانه خدا جان باختند که حدود ۵۰۰ نفر از جانباختگان و منقودین ایرانی هستند.

اما در حالی که تقریبا همه کشورها و دولت‌های جهان با بازماندگان این فاجعه درناک اعلام همدردی کرده‌اند و بسیاری از رسانه‌های غربی نیز بی‌کفایتی آل‌سعود را مسبب این فاجعه دانسته و بر ضرورت پاسخگویی دولت عربستان تاکید کرده‌اند، گروهک تروریستی منافقین از طریق رسانه‌های خود به حمایت از رژیم آل‌سعود می‌پردازد و ادعا می‌کند “ایران جار و جنجال به راه انداخته است”.

سایت گروهک منافقین پس از وقوع فاجعه منا، تنها در چهار سطر، خبر از بازگشت حجاج به مدینه داد، اما هیچ خبری درباره فاجعه منا، سهل‌انگاری و بی‌تدبیری آل‌سعود و منازعات قدرت در میان وهابیون سعودی منتشر نکرد تا به این شکل وابستگی خود به کانون وهابی را به اثبات برساند.

سکوت معنادار یک هفته‌ای گروهک تروریستی منافقین در پی وقوع جنایت مِنا و سپس متهم کردن ایران به جنجال از سوی گروهک ترویستی منافقین بسیار طبیعی و بدیهی است، زیرا منافقین سالهاست به پادوهای اجاره‌ای آل‌سعود در منطقه تبدیل شده‌اند و با دستگاه‌های اطلاعاتی سعودی ارتباط تنگاتنگی دارند. پس عجیب نیست که منافقین در برابر کشته و مفقود شدن ۵۰۰ ایرانی، نه تنها سکوت کنند، بلکه با اشاره اربابان خود، ایران را متهم به جنجال نمایند.

گفتنی است، اعضای گروهک تروریستی منافقین سال ۶۶ نیز در کشتار حجاج ایرانی شریک جرم آل‌سعود بودند. ارتباط و همکاری بین گروهک تروریستی منافقین و رژیم آل‌سعود، تاریخی به قدمت دشمنی‌های این گروهک منحرف و تروریستی با انقلاب اسلامی مردم ایران دارد.

منافقین که در اخبار خود از تروریست‌های تکفیری به عنوان «رزمنده» یاد می‌کنند و به‌طور رسمی از گروهک تروریستی و ددمنش داعش حمایت کرده‌اند، خواهان حضور در کنار تروریست‌های تکفیری و جنگ علیه ارتش و مردم سوریه شده بودند.

———————————————————————————————————————————————————————- 

منبع:امپراتوری دروغ [1]

انتهای پیام/ حمایت منافقین از جنایت آل‌سعود [2]