- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار با خانواده شهدای گیلانی مدافع حرم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان،نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت،استاندار،فرمانده سپاه  قدس گیلان،فرمانده لشگر۱۶ و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در فضایی صمیمی با حضور در منزل شهیدان گیلانی مدافع حرم حضرت زینب (س) سید اسماعیل سیرت نیا و سجاد طاهرنیا با خانواده ی آنان دیدار کردند.

در این دیدار استاندار گیلان گفت:  این شهدا به منظور مقابله با گروه های تکفیری و برای دفاع از حریم اهل بیت (ع)به شهادت رسیدند و تشییع پیکر آنان در استان فضایی مملو از عطر ایثار و شهادت و تأثیرات عمیق فرهنگی به همراه داشته است.

وی حمایت از اسلام راستین و دفاع از خاک،سرزمین و حرم ائمه ی اطهار را از اهداف حضور این شهدا در خاک سوریه عنوان و خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم با این اندیشه و به صورت آگاهانه و داوطلبانه  و با شوق فراوان در این مناطق حضور می یابند.

دکتر نجفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص شهدای مدافع حرم افزود: عظمت شهادت به قدری والاست که برای این پاسداران حضور در جبهه های مبارزه با دشمنان اسلام فراتر از همه چیز بوده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان نیز با تبریک و تسلیت شهادت این مدافعان حرم اهل بیت (ع) گفت: شهدای ما راه امام حسین (ع) را رفتند و خون این شهدا انقلاب و اسلام ما را حفظ می کند.

آیت ا… قربانی با اشاره به اینکه انقلاب ما اگر این افراد را نداشت در مقابل طوفان های متلاطم از پا می افتاد افزود: این عزیزان در راستای حرکت عظیم شهدای دشت کربلا قدم برداشتند و این سرمایه های ما هدر نخواهد رفت و برای مردم ما حجت خواهند بود.

وی صبوری والدین و همسران شهدا را پشتوانه های انقلاب عنوان و تصریح کرد: اگرچه تحمل این رنج و مصیبت مشکل است اما فرزندان شهدا باید پیام رسان و سند افتخار این انقلاب باشند.

امام جمعه رشت با قدردانی از حضور گسترده ی مردم ولایتمدار گیلان در تشییع پیکر این شهیدان گفت: بحمدا… مردم ما روحیه ی احترام به خانواده ی شهیدان را زنده نگه داشته اند.

گفتنی است شهید سجاد طاهر نیا در تاریخ اول آبان مصادف با تاسوعای حسینی در سن ۳۰ سالگی و شهید سید اسماعیل سیرت نیا در تاریخ شانزدهم آبان در سن ۳۷ سالگی در منطقه حلب سوریه و در عملیات مستشاری به شهادت رسیدند.

———————————————————————————————————————————————————————-

انتهای پیام/