- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

اولویت اول جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ احمدی نژاد است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]، سید محمد جواد ابطحی ،عضو جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری آریا از ادامه جلسات جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران و حزب موتلفه اسلامی خبر داد و گفت:قرار براین شده که این جمع از دوستان بر منشوری که قبلا تهیه شده اتفاق نظر کنند لذا آیات مصباح یزدی و موحدی کرمانی برای این منظور جلساتی داشته اند البته وفاق در شهرهای بزرگ و کلان شهرها به خاطر لیست متعدد و کاندیداهای متنوع با مشکلاتی مواجه است هرچند که اصولگرایان تلاش می کنند در این شهرها هم به توافق برسند و بنده هم خوشبینم که ما شاهد کاندیداتوری نیروهای متعدد از اصولگرایان نباشیم.

این نماینده  مجلس هشتم ادامه داد:در انتخابات مجلس خبرگان، اصولگرایان مشکلی ندارند لذا همانطور که جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز در انتخابات گذشته  عمل می کردند در این انتخابات هم اقدام خواهند کرد.

وی درباره فعالیت سیاسی احمدی نژاد در انتخابات مجلس دهم ،گفت:به هیچ وجه آقای احمدی نژاد برای انتخابات مجلس برنامه ای ندارند و قرار نیست از لیستی به صورت تشکیلاتی حمایت کنند البته نزدیکان به ایشان مثل آقایان حاجی بابایی و میرتاج الدینی قصد کاندیداتوری در انتخابات اسفندماه را دارند.

ابطحی اظهار داشت:از آنجایی که آقای احمدی نژاد به هیچ وجه معتقد نیست که انشقاق در بین اصولگرایان بیشتر شود بنابراین تصمیم ندارد از یک گروه سیاسی در انتخابات مجلس حمایت کند.

وی در عین حال گفت:حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶بستگی به احساس تکلیف ایشان دارد لذا اگر دوستان اصولگرا از آقای احمدی نژاد چنین درخواستی داشته باشند بنده فکر نمی کنم رد کنند البته آقای احمدی نژاد در آن هشت سال خیلی خسته شده اند چراکه متاسفانه بخشی از دوستان در پازل دشمن بازی کردند لذا تا وقتی به این مطلب نرسد که دوستان اصولگرا اتفاق نظر پیدا کرده اند تصمیم نخواهند گرفت البته این مساله بستگی به کمپین هایی دارد که برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶از ایشان دعوت کنند کمپین هایی که در حال حاضر تشکیل شده اند.

این فعال سیاسی گفت:این روزها آقای احمدی نژاد به کارهای فرهنگی علاقمند شده است و همانطور که مقام معظم رهبری به ایشان گفته اند برای جلوگیری از تحریف بیانات امام و خط امام تلاش می کند.

وی همچنین درباره رابطه جبهه پایداری با احمدی نژاد نیز گفت:این ارتباطات درحال حاضر بهتر شده است چراکه وقتی گرد و غبارها فرو می نشیند انسانها همدیگر را بهتر می ببینند ضمن اینکه اولویت اول دوستان ما درجبهه پایداری همچنان آقای احمدی نژاد است هرچند که برخی از اصولگرایان به دنبال چهره جدید دیگری هستند.

———————————————————————————————————————————————————————-

منبع: آریا [1]

انتهای پیام/